Arodem Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Valves respons: – Vennligst slutt.Utviklere bytter spillnøkler mot Greenlight-stemmer Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Spør først og skyt ettterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Steam burde i grunnen bare legge ned hele Greenlight systemet, er jo ikke noe poeng i å drifte et system som ikke fungerer som det skal. Sist jeg sjekket så snakket også Gabe Newell med å legge hele greia ned, lurer på hvorfor ikke det er gjort alt. Lenke til kommentar
Definly Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 De tjener store penger på det man! Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Steam bør helt klart bli strengere på hva de får inn. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 De burde i det minste gjøre det lettere å få vekk early access og greenlight fra interfacet, jeg vil ikke ha masse ufullstendige spill i streamen min. AtW Lenke til kommentar
OnkelGrusom Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 De burde i det minste gjøre det lettere å få vekk early access og greenlight fra interfacet, jeg vil ikke ha masse ufullstendige spill i streamen min. AtW Helt enig, det har rett og slett blitt en uting. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Ja, makan til tørre, u-estetisk vas som kommer inn der er det ikke måte på. Nå er jeg kresen uansett, men det gjør ikke ting lettere når jeg kun finner noe ok per 500 spill. Lenke til kommentar
Akseel Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg tror ikke det der har sååå mye å si, jeg klikker ikke inn på spill som ikke trigger interessen min, og da er det jo store sannsynligheter for at jeg ville ha stemt det grønt uansett. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Får de spillnøkler til andre spill, eller til det spillet de evt. stemmer på? Dette er vel en form for korrupsjon? Stemte på noen få spill med en gang greenlight kom, men mistet fort interessen etterhvert som steam har blitt mer omfattende (og rotete?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå