AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Hei dere alle. Min kone vil begynne som eskorte, og vi har snakket mye sammen om dette, så til dere som ikke kan hjelpe, trenger dere ikke svare. Hvordan skal jeg støtte henne i hennes valg og hordan kommer hun igang, vil jeg kunne bli straffet som hallik siden vi er gifte? Dette er hennes ønske og vi er tildels enige at dette er en jobb og en erfaring og ikke som en ren glede til bare henne. Er det noen som kan hjelpe oss og henne? Anonymous poster hash: bb2e9...314 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Du er ikke noe hallik så lenge du lar henne gjøre den businessen alene, gode penger å hente. Spørsmålet er vel heller om du klarer tanken at hun har sex med fremmede menn hver dag? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Ett innlegg ble tolket som reklame og ble slettet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering kan postes i Klager på moderatoravgjørelser. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Regn med at det kanskje ikke kommer til å bli mye sex på deg. Tenkt på at hun kanskje ser på det som en mulighet til å ha sex med andre mennesker uten at du skal oppfatte det som å være utro? 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Regn med at det kanskje ikke kommer til å bli mye sex på deg. Tenkt på at hun kanskje ser på det som en mulighet til å ha sex med andre mennesker uten at du skal oppfatte det som å være utro? Du tror at kjekkasene vil storme ned døra hennes for å betale for sex? Nei, om noe så vil TS fremstå som hakket mer tilfredsstillende etter alle horekundene. No offence til horekunder forøvrig. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Altså nå må du være klar her, skal hun prostituere seg selv eller skal hun eskorte folk hit og dit? Det er stor forskjell på en eskorte og en prostituert. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Altså nå må du være klar her, skal hun prostituere seg selv eller skal hun eskorte folk hit og dit? Det er stor forskjell på en eskorte og en prostituert. Jeg tror dette er svar nok på spørsmålet ditt: "og ikke som en ren glede til bare henne." Er det ikke slik at eskorte bare er et litt finere ord for prostituert? 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Altså nå må du være klar her, skal hun prostituere seg selv eller skal hun eskorte folk hit og dit? Det er stor forskjell på en eskorte og en prostituert. Jeg tror dette er svar nok på spørsmålet ditt: "og ikke som en ren glede til bare henne." Er det ikke slik at eskorte bare er et litt finere ord for prostituert? Nei, eskorter eskorterer folk til fester, returtanger, events osv.. og ha sex med klienten er ikke endel av hva en eskorte gjør, det er hva en prostituert gjør (som er et fint ord for hore). Tar hun betalt for å ha sex med folk er hun en prostituert og ingen eskorte. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Likevel er det en flytende overgang, og det finnes garantert mange eskorter som for en viss sum også har sex. Som kona til TS i dette tilfellet ønsker. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Det er vel et litt snodig karrierevalg, spør du meg. At dere har snakket om det er jo bra, men er du enig i dette? Vil du "dele" henne med noen? Å kjøpe sex er uansett ikke tillatt her i Norge, noe som bringer opp et annet interessant tema; ved å støtte henne, er han da medvirkende til kriminalitet? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Likevel er det en flytende overgang, og det finnes garantert mange eskorter som for en viss sum også har sex. Som kona til TS i dette tilfellet ønsker. Ja, men da er de også prostituerte, da dette ikke har noe med eskorte "yrket" å gjøre. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Forskjellen ligger som nevnt over, men at en prostituert kan også fungere som eskorte. Ergo ut på byen, middag, fest, opera, eller annet også ende opp med sex. Men en ren eskorte vil ikke utføre seksuelle handlinger, kun selskap. Problemet er at betydningen eskorte er litt "utvannet" pga at såpass mange som selger eskorte tjenester også selger seksuelle handlinger. Ellers til TS, såfremt at dere har pratet om det og blitt enige i fellesskap om at dette er noe dere begge ønsker at hun skal gjøre så ser jeg ikke noe problem i at hun starter (uansett hvilken "gradering" av eskorte). Du er nok på trygg grunn så lenge du bare støtter henne i avgjørelsen og aksepterer dette, ergo fri for hallik paragrafen. Ellers så er det noen andre tråder her om å starte som eskorte, der finner du litt tips. Men mitt viktigste er nok at hun bør skaffe seg kontaktkort og egen mobil som hun tar imot oppdrag på, hun bør nok gå under ett pseudonym og evt om seksuell aktivitet skal involveres hvor skal det gjøres, hotellrom? leilighet? Hjemme hos kunden? Hjemme hos dere? Samt har dere barn, hvordan skal dere holde dem fri fra informasjonen om hva mor gjør. Tenk litt på det og legg slagplan sammen. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Å kjøpe sex er uansett ikke tillatt her i Norge, noe som bringer opp et annet interessant tema; ved å støtte henne, er han da medvirkende til kriminalitet? Det er ulovlig å kjøpe sex, men det er lov å selge sex. Dermed kan hun/han ikke bli anmeldt for å oppfordre til kriminell aktivitet. Det er kjøperen som gjør den kriminelle handlingen. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Å kjøpe sex er uansett ikke tillatt her i Norge, noe som bringer opp et annet interessant tema; ved å støtte henne, er han da medvirkende til kriminalitet? Det er ulovlig å kjøpe sex, men det er lov å selge sex. Dermed kan hun/han ikke bli anmeldt for å oppfordre til kriminell aktivitet. Det er kjøperen som gjør den kriminelle handlingen. Takk for oppklaring! Dette er egentlig et veldig interessant tema. Er det slik at den som selger sex er medvirkende til kriminalitet? Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Altså nå må du være klar her, skal hun prostituere seg selv eller skal hun eskorte folk hit og dit? Det er stor forskjell på en eskorte og en prostituert. Jeg tror dette er svar nok på spørsmålet ditt: "og ikke som en ren glede til bare henne." Er det ikke slik at eskorte bare er et litt finere ord for prostituert? Nei, eskorter eskorterer folk til fester, returtanger, events osv.. og ha sex med klienten er ikke endel av hva en eskorte gjør, det er hva en prostituert gjør (som er et fint ord for hore). Tar hun betalt for å ha sex med folk er hun en prostituert og ingen eskorte. google eskorte og se hvordan sider du får opp..."Eskorte" i dag betyr i 99.9% av tilfellene en prostituert. På samme måte som at "en gledespike" ikke betyr en kvinnelig komiker. 4 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Altså nå må du være klar her, skal hun prostituere seg selv eller skal hun eskorte folk hit og dit? Det er stor forskjell på en eskorte og en prostituert. Jeg tror dette er svar nok på spørsmålet ditt: "og ikke som en ren glede til bare henne." Er det ikke slik at eskorte bare er et litt finere ord for prostituert? Nei, eskorter eskorterer folk til fester, returtanger, events osv.. og ha sex med klienten er ikke endel av hva en eskorte gjør, det er hva en prostituert gjør (som er et fint ord for hore). Tar hun betalt for å ha sex med folk er hun en prostituert og ingen eskorte. google eskorte og se hvordan sider du får opp..."Eskorte" i dag betyr i 99.9% av tilfellene en prostituert. På samme måte som at "en gledespike" ikke betyr en kvinnelig komiker. Bare fordi 99% bruker det feil, betyr det ikke at de har rett. Uansett så vet jeg at flere av disse sidene bruker eskorte for å skjerme seg selv fra hallikvirksomhet. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Uansett så vet jeg at flere av disse sidene bruker eskorte for å skjerme seg selv fra hallikvirksomhet. Det fungerer vel rimelig dårlig når de lister opp de seksuelle tjenestene de tilbyr, priser og hva de forskjellige uttrykkene betyr... 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Uansett så vet jeg at flere av disse sidene bruker eskorte for å skjerme seg selv fra hallikvirksomhet. Det fungerer vel rimelig dårlig når de lister opp de seksuelle tjenestene de tilbyr, priser og hva de forskjellige uttrykkene betyr... Pffft, kunne vært priser på tiden deres som eskorte. Fritekst til annonsene er jo så klart fult lovlig + lenking til tredjeparts definisjonsordbok. No problem Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Bare fordi 99% bruker det feil, betyr det ikke at de har rett. Tja ... språkrådet heller mot at når noe blir brukt av massen, media og nesten alle, så endres betydningen. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) husk at både herpes OG kjønnsvortevirus OG skabb smitter selv ved bruk av kondom, de to første er uhelbredelige. Så kan man regne på hvor stor del av befolkningen som er smittet og hvor mange seksualpartnere hun kan ha før det går skeis der lykke til! prostitusjon er en skitten business, uansett hvor forsiktig og "renslig" og "trygg" man tror man er..... Endret 18. februar 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg