RandiA Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Mulig dette har vært oppe her, men jeg fant ikke noe om det umiddelbart. Jeg har fra starten av W7 hatt miniprogrammene klokke, kalender, bilde-"show" og været i høyre skjerm-"marg". Spesielt været synes jeg alltid det har vært greit å sjekke der. Men plutselig for noen dager siden fungerer ikke været, får det ikke til mer, det blir bare slik: Jeg har sjekket på nett og forstår ikke helt dette - finner noe om at disse Miniprogrammene er en sikkerhetsrisiko, og at Microsoft har kuttet det ut - noen som vet noe om dette. W8 vil jeg ikke ha, jeg har W7 Ultimate 64bit og er meget godt førnøyd med den. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Gadgets have been discontinued http://windows.microsoft.com/en-US/windows/gadgets Du kan fortsatt bruke tredjeparts gadgets. AccuWeather har flere http://www.accuweather.com/en/downloads Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Takk skal du ha, ja - jeg har vært på begge de sidene. Den første er grei - den andre linken er jeg litt usikker på angående hvilken av de vær-sakene som ligner mest på en jeg kan ha i margen på skjermen. Toolbar tror jeg jeg vil unngå, den andre der virker som en gadget du har på bloggen din, det trenger jeg heller ikke - de for iPhone/iPad har jeg også - som sagt litt usikker på hvilken jeg skal ta ned som legger seg som miniprogram på skjerm PC Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Gå litt ned på siden til AccuWeather, der finner du et sted du kan trykke Microsoft Windows. Der finner du flere til Windows 7. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Gå litt ned på siden til AccuWeather, der finner du et sted du kan trykke Microsoft Windows. Der finner du flere til Windows 7. Kjempebra, takk skal du ha. Jeg åpnet ikke den fanen der, så bare det var for iPhone og iPad. Nå ble det absolutt rett - er det nye miniprogrammer det der nå da, tro, som er hacke-frie? Tok ned to jeg, og det blir valgets kvaler hvilket man skal bruke, begge la seg rett inn på skjermen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå