ZanZel Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hei! Jeg har tenkt til å bygge meg en ny pc som er en semi-bærbar.. det som er er at jeg har funnet meg et bra kabinett, men det er temmelig lite slik at jeg trenger et hovedkort med lyd,vga og lan integrert! Er på utkikk etter et litt bra vga kort oxo, noe alla geforce2 eller noe.. jeg har sett at diverse hovedkort produsenter kan tilby dette med nforce chip-settet.. men det er ikke micro-atx og det er det jeg trenger! Så er det noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt et slik kort med alt integrert som er m-atx eller om det i det hele tatt finnes? Takker på forhånd for svar! Mvh. Carl Christian Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Du finner kanskje noe spennende her: http://www4.tomshardware.com/howto/02q1/02...0111/index.html Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2002 yess.. det var egentlig noe slikt jeg var på utkikk etter.. men jeg skulle gjerne hatt litt bedre 3d ytelse da! Men takk skal du ha!! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2002 hmm... noen som vet om man fortsatt får tak i Vodoo 5 kort til pci !! da er lixom problemet løst.. og man har den supre kompakte pc'en!!! Det hadde vært gennialt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå