ATWindsor Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hva med å spare den type oppbrukte innspill til poster der det faktisk passer litt bedre? AtW Jeg beklager at du føler denne typen humorisme er oppbrukt. Takk for din påtatte unnskyldning, men om det virkelig var for å være morsom du kom med den posten, så er det enda større grunn til å revurdere bruken. AtW Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Takk for din påtatte unnskyldning, men om det virkelig var for å være morsom du kom med den posten, så er det enda større grunn til å revurdere bruken. AtW Jeg leser det du skriver, men jeg tror jeg holder meg til humor fremfor ondsinnet sarkasme. I stedet for å slenge ut lite hyggelig sarkasme, kan du vel heller bare argumentere for hvorfor du mener Nikon gjorde rett i å prioritere oppløsning fremfor bedre støyforhold for astrofotografene?SÅ ille var det da ikke. Det ble sendt avgårde i humorøyemed, men at det ble mottatt som lite hyggelig har jeg liten kontroll over. Til saken: Jeg tar det for gitt at Nikon har knakanes gode folk til å gjøre beregninger på hvorvidt D810 er bedre enn D750 til dette formålet. Så sitter det alltid en økonomiansvarlig på toppen som trumfer igjennom at det vil bringe inn mer penger å bruke D810 fremfor et annet kamera. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Takk for din påtatte unnskyldning, men om det virkelig var for å være morsom du kom med den posten, så er det enda større grunn til å revurdere bruken. AtW Jeg leser det du skriver, men jeg tror jeg holder meg til humor fremfor ondsinnet sarkasme. I stedet for å slenge ut lite hyggelig sarkasme, kan du vel heller bare argumentere for hvorfor du mener Nikon gjorde rett i å prioritere oppløsning fremfor bedre støyforhold for astrofotografene?SÅ ille var det da ikke. Det ble sendt avgårde i humorøyemed, men at det ble mottatt som lite hyggelig har jeg liten kontroll over. Til saken: Jeg tar det for gitt at Nikon har knakanes gode folk til å gjøre beregninger på hvorvidt D810 er bedre enn D750 til dette formålet. Så sitter det alltid en økonomiansvarlig på toppen som trumfer igjennom at det vil bringe inn mer penger å bruke D810 fremfor et annet kamera. Som sagt, om det var ment som humor, og ikke kritikk av Simen1s innlegg, så var det et svært lite treffende innlegg du kom med, og at det var ment som humor underbygges jo ikke akkurat av at du i setningen etter forklarer hva du mente (til saken....), som er den sarakastiske kritikken av simen1s innlegg. Så du tar det for gitt at Nikon gjør alt rett? At vi som kunder bør holde oss for god for å være overrasket over bedrifters valg? Historien viser at bedrifter, også store kunnskapsrike bedrifter tar feil fra tid til annen, du bør neppe ta denne "knakende godheten" for gitt. AtW Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Til saken: Jeg tar det for gitt at Nikon har knakanes gode folk til å gjøre beregninger på hvorvidt D810 er bedre enn D750 til dette formålet. Så sitter det alltid en økonomiansvarlig på toppen som trumfer igjennom at det vil bringe inn mer penger å bruke D810 fremfor et annet kamera. Det er ikke lett å være Nikon-fan om dagen, vettu. I hvertfall ikke hvis man skal høre på Thom Hogan og andre som klager mye på nettet om valgene Nikon gjør om dagen. Jeg synes Thom er mer negativ enn nødvendig, men at Nikon sliter om dagen, det er klart - det gjør alle kamera-produsentene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg