CruellaDeVille Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg er blitt ganske rusten på programmering, så jeg tror dette er enkelt for folk som kan programmeringa si. jeg har et switch, nemlig denne: if(isset($_GET['page'])){ switch($_GET['page']){ case 'list': require_once('./list.php'); break; case 'search': require_once('./search.php'); break; default: require_once('index.html'); break; } } På list og search legges html-tags rundt, men på index.html vises kun index.html uten html-skallet prinsippet for siden er slik: <<<skriv ut masse kode med heredoc helt til body-tag switch <<<skriv ut closing-body og closing html. Noen som ser det åpenbare? Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg løste den selv.. for default-siden var get ikke satt Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Vet ikke hvor dreven du er i programmering, men en løsning som dette vil fort få voksesmerter hvis du skal legge til mange sider. Vil anbefale at du tar i bruk/lærer deg objekt orientert programmering og mvc modellen, ta en titt på denne youtube serien: Build a PHP MVC Application Rammeverk som Laravel og CodeIgniter vil også være nyttig å gjøre seg kjent med, vil spare mye jobb. 1 Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 takker. Jeg skal bare ha disse 3 sidene, med mindre studentene finner ut at de må ha mer. Dess mer jeg programmerer dess mer kommer tilbake til meg. Jeg kunne Smarty en gang, men det er lenge siden og nå vet jeg ikke hvilken ende jeg skal begynne i. Interessert i gamle eksamenoppgaver for HiB? http://hvalross.hib.no/eksamensoppgaver/ og skulle noen av dere her klare å dytte inn skummel kode, så heller si fra til meg istedet for å kverke det Jeg kan kontaktes på [email protected] Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Hei, sender deg en PM angående sikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå