Gå til innhold

Jeg sitter på skolen

CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan være en fordel å ha det på cv'n da dei du søker hos har skriftlig bevis på at du kan office programmene.

Nope, utdanner du deg til å sitte på kontor eller lignende komemr du borti Officepakka uansett og det vil jeg tro arbeidsgiver også er klar over.

Lenke til kommentar
Det kan være en fordel å ha det på cv'n da dei du søker hos har skriftlig bevis på at du kan office programmene.

Nope, utdanner du deg til å sitte på kontor eller lignende komemr du borti Officepakka uansett og det vil jeg tro arbeidsgiver også er klar over.

Ja, men tror du ikkje arbeidgiver hadde blitt mer villig til å ansette deg da, når han veit at du allerede "kan" hele office. Så slipper han å betale for kurs el.

Lenke til kommentar
Sorry for at denne posten ble laget ,men jeg var innlogget på forumet mens jeg var vekke. Dermed var det noen som absolutt skulle lage en Gay post. Derfor ble den renamet til det mest fornuftige jeg fant på 20sek..

Hehe, kan tenke meg situasjonen :p

Noe sånt ville sansynligvis vennene mine gjort også. Eller snakket tull på MSN mens jeg var vekke elns :)

Lenke til kommentar

Ja, men tror du ikkje arbeidgiver hadde blitt mer villig til å ansette deg da, når han veit at du allerede "kan" hele office. Så slipper han å betale for kurs el.

Nope. Om jeg skal bli ansatt som sekretær, og har gått "sekretær skolen", så vet han at jeg har lært office pakken opp og ned og i mente.

Jeg kan virkelig ikke se for meg ett yrke der det er behov for å framvise datakortet.

Lenke til kommentar
Sorry for at denne posten ble laget ,men jeg var innlogget på forumet mens jeg var vekke. Dermed var det noen som absolutt skulle lage en Gay post. Derfor ble den renamet til det mest fornuftige jeg fant på 20sek..

Hehe, kan tenke meg situasjonen :p

Noe sånt ville sansynligvis vennene mine gjort også. Eller snakket tull på MSN mens jeg var vekke elns :)

hehe.. Her så sletter de poster på steder hvor jeg er moderator osv. Så jeg må passe meg litt.. Har ikke fått noen følger enda ,men det skjer vell.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...