CFD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hallo. Dette er en dum post som jeg måtte redigere her.. Kjeder dere dere? Hva driver dere med? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hehe. Jeg sitter på irc..hører på musikk og surfer Søppel... Må snart stikke tilbake til skolen... :S Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Sitter med en vond følelse i magen jeg.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Sorry for at denne posten ble laget ,men jeg var innlogget på forumet mens jeg var vekke. Dermed var det noen som absolutt skulle lage en Gay post. Derfor ble den renamet til det mest fornuftige jeg fant på 20sek.. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jobber med masse defekte maskiner.... Om en måned så får vi inn nesten 70 nye maskiner, åh blir digg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Er på kurs og tar datakortet :ide: Helt sant.... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Datakortet blei eg aldri ferdig med takket være slapp lærer i valgfag. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Datakortet blei eg aldri ferdig med takket være slapp lærer i valgfag. Prøv igjen..... greit å ha.... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ja, men nå må eg sannsynlig vis betale for det. Noe eg slapp da. Men eg fikk med meg ein datakort-boka gratis da:) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Datakortet er helt på trynet. Jeg kommer aldri til å betale for å ha ett bevis på at jeg kan å bruke windows og ms office Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det kan være en fordel å ha det på cv'n da dei du søker hos har skriftlig bevis på at du kan office programmene. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Er 100% enig. Har tenkt og lese og ta datakortet selv jeg. Ble ikke noe av IKT eksamen jeg skulle ha da. Fikk rett og slett ikke tid Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det kan være en fordel å ha det på cv'n da dei du søker hos har skriftlig bevis på at du kan office programmene. Nope, utdanner du deg til å sitte på kontor eller lignende komemr du borti Officepakka uansett og det vil jeg tro arbeidsgiver også er klar over. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det kan være en fordel å ha det på cv'n da dei du søker hos har skriftlig bevis på at du kan office programmene. Nope, utdanner du deg til å sitte på kontor eller lignende komemr du borti Officepakka uansett og det vil jeg tro arbeidsgiver også er klar over. Ja, men tror du ikkje arbeidgiver hadde blitt mer villig til å ansette deg da, når han veit at du allerede "kan" hele office. Så slipper han å betale for kurs el. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Sorry for at denne posten ble laget ,men jeg var innlogget på forumet mens jeg var vekke. Dermed var det noen som absolutt skulle lage en Gay post. Derfor ble den renamet til det mest fornuftige jeg fant på 20sek.. Hehe, kan tenke meg situasjonen Noe sånt ville sansynligvis vennene mine gjort også. Eller snakket tull på MSN mens jeg var vekke elns Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det kan være en fordel å ha det på cv'n da dei du søker hos har skriftlig bevis på at du kan office programmene. Nope, utdanner du deg til å sitte på kontor eller lignende komemr du borti Officepakka uansett og det vil jeg tro arbeidsgiver også er klar over. Ja, men tror du ikkje arbeidgiver hadde blitt mer villig til å ansette deg da, når han veit at du allerede "kan" hele office. Så slipper han å betale for kurs el. Nope. Om jeg skal bli ansatt som sekretær, og har gått "sekretær skolen", så vet han at jeg har lært office pakken opp og ned og i mente. Jeg kan virkelig ikke se for meg ett yrke der det er behov for å framvise datakortet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 /me skulle ta data kort tingene gjennom aetat. Får jo tilåmed penger for det Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Sorry for at denne posten ble laget ,men jeg var innlogget på forumet mens jeg var vekke. Dermed var det noen som absolutt skulle lage en Gay post. Derfor ble den renamet til det mest fornuftige jeg fant på 20sek.. Hehe, kan tenke meg situasjonen Noe sånt ville sansynligvis vennene mine gjort også. Eller snakket tull på MSN mens jeg var vekke elns hehe.. Her så sletter de poster på steder hvor jeg er moderator osv. Så jeg må passe meg litt.. Har ikke fått noen følger enda ,men det skjer vell. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Er på kurs og tar datakortet :ide: Helt sant.... Hø? Kor henn? Hakje eg hørt snakk om.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Vell..imorgen kommer jeg altså, bare så dere er advart! Jeg skal ha EDB^^ undervisning de 3 siste timene, så forbered dere på MEG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg