Sahand NB. Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Senset HDR Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Stilig bilde, flotte farger. Forgrunn blir her for dominerende etter mitt syn, men krevende å få fjernet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Sahand NB. Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Stilig bilde, flotte farger. Forgrunn blir her for dominerende etter mitt syn, men krevende å få fjernet. Vennlig hilsen Ragnar Er helt enig med deg, men å få fjernet forgrunnen vil kreve mye arbeid og tid så valgt jeg å bare glemme det. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Enig med Ragnar. Skikkelig stilig bilde! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Nydelig bilde med flotte farger og god dynamikk (som jo er meninga av HDR). Pröv å ganske enkelt kutte i underkant - vekk med det dominerende elementet i forgrunnen. Det behöver ikke bli så dumt..... Lenke til kommentar
FriedaLv Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Bilder byer i solnedgangen HDR-effekten. Jeg bruker returnere MacBook 13 GIMP og verktøy macphun. Jeg kan vise deg noen flere (solnedgang jeg gikk bedre enn noen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg