Gå til innhold

Trene 1 gang i uka?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lyst til å begynne å trene, men på grunn av begrenset med tid kan jeg trene bare 1 gang i uka. Jeg har lyst på en mer markert mage og spretten rumpe. Er dette mulig å få til ved å bare trene 1 gang i uka? I så fall, hva slags type aktiviteter burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å oppnå det du ønsker med tanke på markert mage må du ha kcal-underskudd.

For å oppnå det du ønsker med tanke på spretten rumpe må du ha kcal-overskudd.

Ville ha valgt overskudd først, bli sterkere og hardere , så underskudd for å bli markert.

Med en trening i uka vil underskudd kcal-messig spise på muskelmassen.

Det lar seg gjøre å bli mer markert med et moderat underskudd og en økt i uka, men rumpa kan man da glemme.

Ville ha sett på mulighetene for å ha skvist inn mer trening.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har lyst til å begynne å trene, men på grunn av begrenset med tid kan jeg trene bare 1 gang i uka. Jeg har lyst på en mer markert mage og spretten rumpe. Er dette mulig å få til ved å bare trene 1 gang i uka? I så fall, hva slags type aktiviteter burde jeg gjøre?

For å gi det et enkelt svar. Ikke tale om.

Jeg vet hvor mye jenter jobber for å få drømmekroppen sin, og det er langt mer enn 1 økt i uka. Samtidig skal du ha god kontroll på kostholdet ditt, og ha progresjon på løftene dine.

Lenke til kommentar

Skjønner, men er litt vanskelig med den tidsplanen med skole, jobb osv. jeg har nå.

Hvor mye må man minst trene for å få resultater i det hele tatt? Er generelt ute etter å få vekk litt fett fra kroppen. Er det mulig å "spise seg slankere" uten å trene som flere magasiner påstår?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Skjønner, men er litt vanskelig med den tidsplanen med skole, jobb osv. jeg har nå.

Er det mulig å "spise seg slankere" uten å trene som flere magasiner påstår?

. Ja. Kaloriunderskudd.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...