Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det noen naturlig forklaring?

Anbefalte innlegg

Veldig mye "creepy" som skjer hjemme hos meg.

Alt som har skjedd i det siste...:

- ting flytter og beveger seg (f.eks dørhåndtak når alle vindu er lukket osv)

- Ting skrur seg på (kaffekoker, radio, netflix, spotify osv..

- Er en del rare lyder som kommer, som om noen er i rommet eller i et annet rom

- Føler at jeg blir overvåket dee til enhver tid og at det er noen der selv om jeg er med kjæresten eller alene. Og føler det skikkelig på meg (ikke andre steder)

- Siri på iphone skrudde seg på på begge tlf våres samtidig når vi prøvde og sove. Man må holde inne en knapp for det.

- Kjæresten sa i dag at hun våkna av jernstanger som klang inni hverandre i gangen, og noen lave stemmer/lyder i tillegg. Dette var i leiligheta og høyt, og vi var alene..

Er ikke overtroisk eller tror på spøkelser eller noe, men begynner å bli litt skummelt dette her. Våkner opp av diverse ting også :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er jo overtroisk når du tror på noe sånt, det at du tenker tanken på at noe sånt kan være forklaring er nok i seg selv. Selv ville jeg ikke brydd meg om det, om det er et spøkelse i det hele tatt der så ville jeg bare dekt på til én til :D

Nei, jeg tror ikke på noe sånt, men det er jo litt rare ting som skjer. For eksempel med at to telefoner skrudde på siri samtidig, og slike lyder. Og at det ofte føles ut som om noen er der :p
Lenke til kommentar

Du er jo overtroisk når du tror på noe sånt, det at du tenker tanken på at noe sånt kan være forklaring er nok i seg selv. Selv ville jeg ikke brydd meg om det, om det er et spøkelse i det hele tatt der så ville jeg bare dekt på til én til :D

Nei, jeg tror ikke på noe sånt, men det er jo litt rare ting som skjer. For eksempel med at to telefoner skrudde på siri samtidig, og slike lyder. Og at det ofte føles ut som om noen er der :p

hahah, ja. Kan hende det bare er Siri som faktisk fucker med deg !

Lenke til kommentar

(f.eks dørhåndtak når alle vindu er lukket osv)

- Så hvis vinduene hadde vært åpne, så hadde det vært greit om DØRHÅNDTAKENE hadde beveget seg??

Høres ut som du kanskje lider litt av paranoia, snakk med fastlegen din.

Nei, mente en ring på dørhåndtaket av metall som lager litt lyd når den beveges. Det skjer ofte når vinduet er åpent, og det er gjennomtrekk. Da åpner døra seg også av seg selv, men det er pga vinden. Men det er ikke vinden sin skyld når alle vinduer er lukket.

Lider ikke av noe paranoia. Det er bare mange ting som skjer og lager lyder av en eller annen grunn. Er ikke redd eller noenting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...