finnerikkenavn Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Når vi gjorde det slutt, men begge var litt usikre, men det bare ble sånn. Tror dere han tar kontakt? I såfall hvor mye tid og rom bør jeg gi han for at det skal fynke med en ny sjanse? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Var det ikke en grunn til at det ble slutt? 2 Lenke til kommentar
finnerikkenavn Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Jo egentlig, men jeg ville mer prøve igjen enn å avlsutte det, mens han også var veldig veldig usikker, så ble det bare sånn.. Men jeg føler han angrer fordi han var usikker og sa liksom han ville fortsette men følte at det var bedre å gjøre det slutt.. Men han har alltid sagt at vi skal tenke det er over for alltid. Men vet ikke om han mener dette når det faktisk er slutt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Om han ikke tar kontakt, så tviler jeg dessverre på at det hjelper å mase. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 høres ut som en som ikke helt kan å gjøre det slutt, men det er slutt dessverre. dette med å "spille usikker" er bare for å slippe unna bruddet litt lettere. My guess, han tar aldri kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå