Nimbin Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hei! Har en kompis som spør meg om råd ang. innkjøp av bærbar. Da jeg ikke har så veldig peiling på dette spør jeg her. Pris: Ca 12-13000 Bruksområde: surfing, enkelt skolearbeid, se på film og litt spilling. (Han liker f.eks Max Payne2 og Need for Speed så det hadde vært fint om maskinen hadde klart å kjøre det.) Han vil helst at maskinen har følgende: - WLAN - LAN - USB2.0/FW - minst 40 GB disk (helst 60) - "Centrino"-prosessor - DVD/CDRW - Grei skjerm (han har en stasjonær nå som han bruker 1024*768 på og synes det går greit, men jeg har anbefalt at han sørger for at det er 1400*1050 på den bærbare. Dumt? - Skjermkort som kan kjøre de fleste spill greit. Etter å ha sett litt rundt på diverse web-shopper er det beste forslaget jeg har kommet frem til dette: GREEN5511300 på Multicom til 12495,- (Green C1300 15" 40GB 256MB DVD/CDRW) Hva synes dere om dette? Kanskje dere har noen bedre forslag? Vet at det er litt lite med 256MB minne, men vanskelig å finne noe som har alt i den prisklassen. (Han lurte på om det kanskje går an å kjøpe mer minne hvis det viser seg at det er for lite? Er det vanskelig å sette inn minne i bærbare?) På forhånd takk for alle svar! Mvh Nimbin Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Denne er nok den beste maskina du får for den pengesummen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Kjøp heller den andre Elitegroup maskinen: Her og her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå