Tommy1 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hei jeg har Windows 8,1 har ikke motatt noen oppdatering på den. Maskin Sony Vaio fit 15A. Har ikke Windows 10 oppdateringen kommet en da. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hvis du virkelig vil beta teste Windows 10: https://insider.windows.com/ Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Forløpig får du bare Tech Preview. Launch er mot slutten av året. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hvis du virkelig vil beta teste Windows 10: https://insider.windows.com/ Har det surrende på en maskin her ... Får ikke tak i drivere til nettverkskortet Støttet heller ikke PCIe SSD'n min. Kom ikke lenger jeg Lenke til kommentar
Tommy1 Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 om jeg laster det ned kan jeg laste det ned på norsk språk etter på eller går ikke det. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 om jeg laster det ned kan jeg laste det ned på norsk språk etter på eller går ikke det. Aner ikke, men om du må spørre kan jeg nok anbefale at du avventer til det er ferdig, da får du det nok på norsk og. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hei jeg har Windows 8,1 har ikke motatt noen oppdatering på den. Maskin Sony Vaio fit 15A. Har ikke Windows 10 oppdateringen kommet en da. Windows 10 er ikke lansert enda. Du får ingen oppdatering på maskina di før det skjer. Ønsker du å teste den uferdige versjonen kan du som nevnt over laste ned Tech Preview, men jeg ville aldri brukt det på noe annet enn en testmaskin. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Det er ikke på Norsk, nærmeste du kommer er Svensk. Vil ikke anbefale å installere Windows 10 Preview på en pc du bruker mye, men heller på en ekstra maskin for å teste. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Moderatormelding Lite beskrivende trådtittel endret.Eventuelle reaksjoner eller svar til moderator-handlinger taes via PM og ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
lysakers Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Det er ikke på Norsk, nærmeste du kommer er Svensk. Vil ikke anbefale å installere Windows 10 Preview på en pc du bruker mye, men heller på en ekstra maskin for å teste. Jeg har lagt inn 10 Tech Preview på ene maskina jeg bruker på jobb, og denne har jeg fått norsk på (bokmål) helt uten at jeg vet hvordan. Oppdaterte fra forrige tect preview for 2 uker siden og endret seg da fra EN til NOB. Det sagt har jeg ikke opplevd noen problemer på maskina jeg tester det på (en Dell maskin), allle enheter fungerer som de skal og bruker den daglig til det meste i grunn (som en ren testmaskin selvfølgelig). Eneste som ikke fungerer er å laste ned apps fra Store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå