Gå til innhold

Min I8600 varte i 4 timer i dag

JZA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv den maskinen, og har erfart at batteriet holder meget lenge. Jeg har ikke tatt tiden, men at det holdt 4 timer virker absolutt realistisk.

Det står nå at det er 21% av batteriet igjen, og at den skal holde 1 time og 10 min, dette med maximum batteri status. Kommer med tilbakemelding om den holdt det den lover.

Lenke til kommentar
Synes dette var kraftig imponerende jeg.

Har da vanligvis seks til syv timer med WLAN på på min IBM T40p jeg :)

Men så er ikke I8600 en maskin som er laget for lengst mulig batterietid...

De 21% igjen av batteriet mitt holdt i 1 time og 2 min. Meget sterkt. Da var bluetooth og wlan aktivert, og jeg satt hele tiden på internett via wlan. Jeg brukte også bluetooth til å sende noen filer til pcen. Da burde 100% kunne vare ca 5 timer.

Lenke til kommentar

De 21% igjen av batteriet mitt holdt i 1 time og 2 min. Meget sterkt. Da var bluetooth og wlan aktivert, og jeg satt hele tiden på internett via wlan. Jeg brukte også bluetooth til å sende noen filer til pcen. Da burde 100% kunne vare ca 5 timer.

Skulle ****** bare mangle når maskina koster 3 ganger så mye, halvparten så stor skjerm og et pinglete grafikkkort ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg ladet batteriet skikkelig ja. Kjører full brightness og har ikke nyeste chipset. Takker så mye for tipset. Nå gjelder det bare å få den opp å gå igjen :gretten:

Lenke til kommentar

Skulle ****** bare mangle når maskina koster 3 ganger så mye, halvparten så stor skjerm og et pinglete grafikkkort ;)

Du har iallfall klart å bevise at du ikke kan noe som helst om den maskinen, og er en stor løgner.

Skjermen er 15,4 tommers widescreen med beste oppløsning på markedet. At IBM T40p har dobbelt så stor skjerm er fullstendig latterlig å påstå da IBM maskinen har MINDRE skjerm. Skjermkortet på Inspiron 8600 er det av det beste på markedet (FX go5650). Prisen er også langt mindre enn på IBM T40p.

Siden alt du sier er løgn er det umulig å ta deg seriøst. Håper slike som deg blir utestengt fra forumet.

Hva ER det du snakker om?

Her prøver jeg å si at t40 er dyr, har liten skjerm og svakt grafikkort, og så kaller du meg løgner? :wow:

Jaja. 8600 ruler, hvis det skulle være tvil. :yes:

Det er lov å misforstå, men å ønske meg utestengt på bakgrunn av det er jo å ta i litt. Makan til reaksjon har jeg aldri sett! :wow:

Lenke til kommentar

Svar til forumbruker "xstian":

Jeg tok alt for hardt i, men jeg står på mitt da jeg mener at dem som poster søppel og løgner i forumet bør få advarsler før de evt. stenges ute fra forumet. Folk som poster søppel og løgner ødelegger forumet, og slike personer burde ikke få være her.

Hatt en dårlig dag og rant litt over for en nokså liten sak, det jeg trodde var antipropagande mot Dell inspiron 8600, som er en meget god maskin. Det virker som folk ikke vil godta det, men det er en meget god maskin. Personlig har jeg alltid misslikt Dell, men endte likevel opp med å kjøpe maskinen, og angrer ikke et sekund på det.

Sjekk PM, så vil du finne en beklagelse fra meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...