Smurfn Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Fikk mitt Gigabyte 970 etter en over en uke venting, fra netonnet... kort fortalt, tok ikke imot pakken og skrev skademelding til posten. Noen som vet hvordan dette vil fungerer i praksis? vil jeg få refundert pengene av netonnet eller posten, hva vil skje? evig venting på ny vare? selv om posten sikkert har klart og mose selve boksen selv, så var det ikke veldig bra pakket fra netonnet med bare 1 lag med "luftpølser" på oversiden i boksen og ingenting på sidene eller under. Tenker å bare bestille det fra Komplett umiddelbart istedefor, viss jeg kan være sikker på å motta refundering? Endret 9. februar 2015 av Smurfn Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Ditt "kontrakt" i denne handelen er med netonnet, det er også dit du bør henvende deg, jeg regner med at de har ferdige rutiner for denne typen hendelser. 1 Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Er det relevant? vestsiden av Oslofjorden. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Kunne fiksa et 970 for deg i morgen hvis du hadde bodd i nærheten av Trondheim Kjipt når sånt skjer, men det var lurt av deg å avvise pakken og klage. Med en gang du tar i mot kortet er du fucked om det skulle være herpa. Du får bare stå på krava. Du får vel erstatning fra Netonnet, så får de erstatning fra Posten. 1 Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Kunne fiksa et 970 for deg i morgen hvis du hadde bodd i nærheten av Trondheim Kjipt når sånt skjer, men det var lurt av deg å avvise pakken og klage. Med en gang du tar i mot kortet er du fucked om det skulle være herpa. Du får bare stå på krava. Du får vel erstatning fra Netonnet, så får de erstatning fra Posten. takk for tilbudet Blir å prøve og få refusjon så fort som mulig og bare bestille meg et fra Komplett istedet i mellomtiden. De har mye bedre pakking etter min erfaring, heh.. Gleda meg som en unge også ser jeg denne pakka blir dratt fram Endret 9. februar 2015 av Smurfn Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hvis du heller vil handle et annet sted bør du si til dem at du ønsker å benytte deg av angrerett, og spørre om det er mulig at de ikke sender deg et nytt kort slik at du slipper å betale returporto. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Regner med du har kjøpt som forbruker? Da gjelder fkjl. og det er selger som er ansvarlig for frakten, ref §13 og 14. Ta kontakt med NoN for å finne en løsning. Enten gir de deg ny vare eller pengene tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå