Leo21 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Hei, jeg er en gutt på som lurer på om dere har noen tanker om disse parkasene. http://www.asos.com/vans/vans-joel-tudor-hetch-parka/prod/pgeproduct.aspx?iid=4777229&clr=Green&SearchQuery=Vans&pgesize=5&pge=1&totalstyles=5&gridsize=3&gridrow=2&gridcolumn=1 og http://www.asos.com/vans/vans-joel-tudor-parka/prod/pgeproduct.aspx?iid=4245547&clr=Green&SearchQuery=Vans&pgesize=5&pge=1&totalstyles=5&gridsize=3&gridrow=1&gridcolumn=2 Hva syns dere? Ser fargen stillig? Hvilke av disse to så kulest ut? Takk på forhånd. Endret 9. februar 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Ta den grønne? halvpris jo Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Ta den grønne? halvpris jo Men hva syns du om jakkene? Så de fine ut? Og hvilke av de to fargene var finest, ikke bry deg om prisen. Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Ja, de er dritkule. Fikk nesten litt lyst på en selv Synes den grå var kanskje finest, men om det er verdt dobbelt så mye som den andre vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 Ja, de er dritkule. Fikk nesten litt lyst på en selv Synes den grå var kanskje finest, men om det er verdt dobbelt så mye som den andre vet jeg ikke. Så du syns da at den grå var finest? Den er vel ikke grå? Står "green" på begge iallefall Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Med mindre målet er å se ghetto ut som modellen så var ingen av de fine. Spesielt ikke den siste. Fant haugevis av andre parkaser i samme prisklasse som så vesentlig mye finere ut. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 Med mindre målet er å se ghetto ut som modellen så var ingen av de fine. Spesielt ikke den siste. Fant haugevis av andre parkaser i samme prisklasse som så vesentlig mye finere ut. Som feks? Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Ja, de er dritkule. Fikk nesten litt lyst på en selv Synes den grå var kanskje finest, men om det er verdt dobbelt så mye som den andre vet jeg ikke. Så du syns da at den grå var finest? Den er vel ikke grå? Står "green" på begge iallefall du skjønte hva jeg mente... Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Vans Joel Tudor Hetch Parka er finest, imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå