merterje Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Når jeg går inn på OneDrive, så kommer det beskjed at det er oppstått et problem. Det henviser til at jeg skal gå inn på PC-innstillinger for å sjekke informasjonen på Microsoft-kontoen min. Jeg vet ikke hvor jeg skal gå inn hen ? Dessuten vet jeg lite om behandling av OneDrive, og har ikke hatt så mye med Microsoft-kontoen min å gjøre. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Er nok mer det at onedrive er retarded. Makan til makkverk skal man lete lenge etter.. Nei, hold deg unna helt til at de fikser synkroniseringsproblemene sine. Greit nok at de gir oss mye plass, men hva hjelper det når tjenesten er ubrukelig. Sjekk ut dette Endret 1. mars 2015 av iMarius Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Er nok mer det at onedrive er retarded. Makan til makkverk skal man lete lenge etter.. Nei, hold deg unna helt til at de fikser synkroniseringsproblemene sine. Greit nok at de gir oss mye plass, men hva hjelper det når tjenesten er ubrukelig. Sjekk ut dette Brukerfeil hos deg altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå