Dronningbia Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Ble oppringt at voksenopplæringskotoret og de sa de ville ha meg inn til en kartlegging. Hva går dette ut på? Har søkt voksenopplæring fra høsten og venter på svarbrev. Blir 25 i år og har rett på det. Fått vedak om voksenopplæringsrett. Var på jobb så fikk ikke tatt telefonen. Hørte bare på svareren. Men hva er dette med kartleggig egentlig? Og er det et krav altså noe jeg må?? Hva går det ut på, noen som vet??Ble oppringt at voksenopplæringskotoret og de sa de ville ha meg inn til en kartlegging. Hva går dette ut på? Har søkt voksenopplæring fra høsten og venter på svarbrev. Blir 25 i år og har rett på det. Fått vedak og voksenopplæringsrett. Var på jobb så fikk ikke tatt telefonen. Hørte bare på svareren. Men hva er dette med kartleggig egentlig? Og er det et krav altså noe jeg må?? Hva går det ut på, noen som vet?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Det er bare en liten samtale for å finne ut hvilke muligheter du har. Ikke noe farlig... Lenke til kommentar
Dronningbia Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 hva går denne samtalen ut på? Spør de om hvorfor jeg skal gå voksenopplæring og sånne ting? Greit å være litt forberedt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå