Gå til innhold

Store Helvete

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Fy f... Det der var inni h...... Stilig....

Kreativt av deg og oppsøke dette her med dette perspektivet. Havet har gjort en formidabel jobb her og du formidler det veldig bra. S/hv passer utmerket til dette røffe miljøet. Men nå må du komme deg på land før Draugen tar deg.....

Lenke til kommentar

Fy f... Det der var inni h...... Stilig....

Kreativt av deg og oppsøke dette her med dette perspektivet. Havet har gjort en formidabel jobb her og du formidler det veldig bra. S/hv passer utmerket til dette røffe miljøet. Men nå må du komme deg på land før Draugen tar deg.....

Ja, det er dritstilig! Kom meg opp ved egen maskin, men hadde med meg hjelp hvis det skulle bli nødvendig. Draugen var der faktisk! Kanskje jeg skal finne et bilde av ham og legge på v2?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Stilig og godt fanget , det er mye fine motiver der ute formet av tidens tann. Og du har en evne til å finne dem.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Stilig og godt fanget , det er mye fine motiver der ute formet av tidens tann. Og du har en evne til å finne dem.

Vennlig hilsen

Alec

Tusen takk Alec! Ja, ser mye rart ute på tur. Er en håpløs turkamerat...stopper overalt..;)

Kjenner meg igjen i beskrivelsen ,får ofte høre : skal du gå på tur eller fotografere?

Ja takk , begge deler sier jeg da.

Lenke til kommentar

Tøft, liker best V2..syns kanskje blikket blir dradd mot det mørke i hjørnet i bunn og ville kuttet litt der.

Vh Oddmund

Ja det har du nok rett i Oddmund, skulle kuttet litt i bunn! Huff, at jeg ikke så det! Brum! ;) Syntes det var litt kult med vannet som fosset inn, tenkte det ville gi deg en følelse av å bli våt på beina.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...