Gå til innhold

[Løst] Bærbar pc i 2000 kroners klassen

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en ny laptop i 2000 kroner klassen. Maskinen skal primært brukes til surfing og office. Andre kriterier er 13" skjerm og vifteløs.

Ser at HP har kommet med en ny type bærbar som passer til mitt bruk, her er også office 365 inkludert. Er dog skeptisk til bare 32gb lagring, ser også ut som at både ram og harddisk er loddet fast i hovedkortet.

Specs:

13,3" HD-skjerm
Intel® Celeron® N2840
2 GB RAM og 32 GB SSD
Microsoft Office 365 medfølger (1 års abonnement)
1 TB OneDrive-nettskylagring inkludert i ett år
USB 3.0 og HDMI

http://www.expert.no/baerbar-pc/hp-stream-13c080no-13-blue-laptop/p/37553/

Er dette noe som er verdt å samle på eller bør jeg se meg om etter en annen maskin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

32GB er svært lite når den ikke kan oppgraderes. Windows i seg selv tar fort opp over 20 GB, og da er det ikke mye igjen til programmer og oppdateringer. Dokumenter kan du nok ha på minnekort om den støtter det, eller eventuellt på en minnepenn som er så liten at den bare kan være i USB-kontakten hele tiden.

2GB blir fort veldig lite selv for nettsurfing. Og prosessoren er ekstremt svak med bare 2 Bay Trail-M-kjerner. Synes du burde opp til minimum 2 Haswell-kjerner, eller til nøds 4 Bay Trail-M kjerner.

Jeg synes absolutt du heller burde gå for en laptop som er større og/eller har vifte.

Endret av Kongeskipet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...