Skatteflyktning Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg har noen venner som har Harry Potter. Har lest litt i bok nummer 1 Tusen takk for svar, jeg tar det ikke altfor tungt Lån Harry Potter, enten fra dine venner eller fra biblioteket. Les fra ende til annen, ikke bare litt. Du er ung, og kan utvilsomt bedre dine språkkunskaper mye om du bare vil jobbe med det. 1 Lenke til kommentar
teddy1 Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg har noen venner som har Harry Potter. Har lest litt i bok nummer 1 Tusen takk for svar, jeg tar det ikke altfor tungt Lån Harry Potter, enten fra dine venner eller fra biblioteket. Les fra ende til annen, ikke bare litt. Du er ung, og kan utvilsomt bedre dine språkkunskaper mye om du bare vil jobbe med det. ok jeg vil det Lenke til kommentar
teddy1 Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg fant ut jeg vil lese mer skjønnliterær, har dere forslag? Er Jo Nesbø bra? Har lest to kapitler av harry potter men det er liksom ikke så mye om det jeg vil lære om. Det er snart sommerferie og da begynner jeg jo ungdomsskolen til høsten, hva skjer hvis jeg få stryk eller 2 på prøver da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå