Aurelius Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Er en liten stund siden jeg var oppdatert på datasiden. Har satt sammen en datamaskin som skal være under 7000.- kr. (student pc) Jeg har kommet fram til dette; Hansol 17" LCD (18.1") 1280x1024 Hovedkort KM400A fra Epox Skjermkort Gainward 128MB FX 5200 CPU AMD XP2000+ 333Mhz Hardisk Maxtor ATA133 40GB. Mini ATX Dragon Chieftec Sort Strømforsyning 300w Logitech Deluxe keyboard sort Logitech MX optical sort MSI CD brenner 52x sort Kjøler for max XP2800+ Syntes jeg hadde fått mye for pengene her. Spørsmålet er som følger da; Vil jeg i det hele tatt kunne spille spill som f.eks Max Payne 2, Half-life 2, Deus Ex 2 og Thief 3?? Eller må jeg ha bedre pc for dette, LCD skjermen er et must og vil ikke skifte den med crt eller 15" LCD. Lenke til kommentar
finger Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 mornings det første du må gjøre viss du vil spille slike spill er å kvitte deg med skjermkortet ditt som de fleste veit er nvidias fx serie en total fiasko ytelsesmessig osv osv. Du har faktisk kanskje det svakeste fx kortet også... jaja...du retter det opp ved å kjøpe ATIs nye 9600 eller 9800 kort med full dx9 støtte. HDen din er vel ogsi d minste laget... Lenke til kommentar
Ponnypetra Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Skjekk denne linken, spes punkt 2 før du poster neste gang!http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60 Det er dessuten mange tråder på temaet allerede! Søk, les lær! Ellers så kan Hardware.no sine Anbefalinger være til hjelp! Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Geforce FX 5200 er ikke akkurat av de raskeste kortene. Finner du et ATI kort i samme prisklasse (eller noen hundrelapper over) så får du mye bedre ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå