Bjoornoor Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvilket minne burde jeg kjøpe til min maskin? Har tenkt å overklokke cpu-en til en xp3200+ og kjøre fsb på 200 mhz. Vil da tro at det er minnet som hindrer meg i det. Vil det da funke fett med f.eks geil golden dragon 2x256 pc2300 eller 2x256 pc3700 minne? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Fordelen med å kjøpe 2*256 framfor 1*512 er så liten når det kommer til AMD, at det ikke er verdt det. Kjøp en brikke som takler minst PC3200, så er du "set". Lenke til kommentar
Bjoornoor Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Joda...men når jeg først har dual ddr på hovedkortet kan jeg vel like så godt bruke det, eller? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Nei, ikke når ytelsesøkningen er så liten. Dessuten er det vanskeligere å overklokke 2*256 enn 1*512. Med tanke på sendere oppgradering er det også best med 1*512 framfor 2*256. Hadde du hatt ett nytt Intel-hovedkort med mulighet så hadde saken vært en helt annen, for der er det faktisk en vits med dual-ddr. Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvor mye penger har du til disposisjon? Lenke til kommentar
Bjoornoor Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Penger er ikke det største problemet, jobber som lærling og får både stipend og lønn snart. Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Penger er ikke det største problemet, jobber som lærling og får både stipend og lønn snart. Har du overklokka skjermkortet ditt ? Jeg har helt likt skjermkort som ditt, og det tåler ikke en dritt.. 10Mhz å det begynner å somle med restart osv.. Lenke til kommentar
Bjoornoor Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Penger er ikke det største problemet, jobber som lærling og får både stipend og lønn snart. Har du overklokka skjermkortet ditt ? Jeg har helt likt skjermkort som ditt, og det tåler ikke en dritt.. 10Mhz å det begynner å somle med restart osv.. Nei...har ikke prøvd på det enda. Tenkte jeg skulle prøve en gang men det ble aldri til...og ble vel ikke akkurat så veldig interessert i å prøve etter det du skrev nå : Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Penger er ikke det største problemet, jobber som lærling og får både stipend og lønn snart. åssen søker man om stipend når man er lærling? det har seg slik at foreldra mine har meget lav inntekt fordi de får betalt kost og losji av jobben og dermed får jeg lett stipend =) Lenke til kommentar
Bjoornoor Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Penger er ikke det største problemet, jobber som lærling og får både stipend og lønn snart. åssen søker man om stipend når man er lærling? det har seg slik at foreldra mine har meget lav inntekt fordi de får betalt kost og losji av jobben og dermed får jeg lett stipend =) Det er bare å fylle ut det vanlige stipend skjemaet, også er det vel noen punkter som går på lønn osv. som man må fylle ut. Jeg fikk hjelp av arbeidsgiver til dette, når du er ferdig med den skal du levere den til arbeidsgiver så tar han/hun seg av resten. Du skal altså ikke sende den inn til lånekassen...hvert fall sånn det fungerte hos meg. Dette ble vel egentlig en temmelig dårlig forklaring...spør arbeidsgiver så er du sikker...forskjellen er jo egentlig bare at du leverer søknaden til arbeidsgiver isteden for å sende inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå