Stattis Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 skal ha framføring i morgen, så fint om dere svarer fort... Jeg har fått tildelt temaet kjærlighet, og diktet Lille Persille (av Inger Hagerup). så lurer jeg på hva dette har med kjærlighet å gjøre? (dette er bare en ørliten del av oppgaven, (egentlig ikke nødvendig å ha med, men jeg vil ha den med) så dere gjør liksom ikke hele presentasjonen for meg ved å svare). Bare kom med alle forslag/teorier uansett hvor dårlige de er... her er diktet: Lille Persille i hagen står lysegrønn kjole og krusete hår. Hvorfor så stille, lille Persille? Kanskje du ville på ball i år? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Enig, jeg lurer også på hva dette har med kjærlighet å gjøre. Man kan kanskje si at persillens taushet er uttrykk for skuffelse over en fraværende invitasjon til ball. Det er nok meningen at du skal fantasere på egen hånd heller enn å bevise noe her, så lenge du snakker godt for deg trenger du ikke tenke så mye på treffsikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå