Ragnar Skj Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 De frustrerte fruers benk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg får benken for meg sjøl da? Jeg er jo litt frustrert over at jeg ikke helt får til alle innstillinger på kameraet... godt jeg har termodress... Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Heldiggrisen:-) som bor slik til. Da sparer du og deg for mye frustrasjon. Trodde det var en anseelig mengde av disse overalt, men det er vel bare noe en frustrert middelaldrende mann tror.... Veldig godt fanget og morsomt motiv. PS Bare la snøen ligge på benken.... Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Godt observert og godt fanga Tydligvis har de frustrerte fruene hatt behov for å slå neven i bordet et utall ganger, da dette har hatt större behov for vedlikehold enn benken..... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Helene, Pentaxen, Rolf Magne. Takk for hyggelig og munter tilbakemelding. Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Festlig motiv i et veldig bra bilde Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Festlig motiv i et veldig bra bilde Hyggelig med kommentar fra deg Torhild! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Hilsen Oddmund Takk for smilefjes! Skj Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Hyggeligt motiv her...ville nok lige klone sol lyset væk den rundt plet i billedet vh suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2015 Hyggeligt motiv her...ville nok lige klone sol lyset væk den rundt plet i billedet vh suss Hei, og takk for hyggelig og konstruktiv kommentar. La ut bildet like etter jeg kom hjem fra turen, og rakk ikke å bearbeide bildet. I min egen endelige versjon klones sollysflekken bort. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg