V. Haugen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Reddet av brannvesenet.Kvinne ble «angrepet» av robotstøvsuger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Dette bør virke som en advarsel til tungtsovende, lettkledte folk som slikker sol sommerstid innenfor nedslagsfeltet til en robotgressklipper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Det er ikke robotens feil. Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Det går sikkert teoretisk an å bli "angrepet" av en regulær støvsuger også... :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Skynet første spede forsøk... Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Biler kan jo merke når en er trøtt, hvorfor kan ikke støvsugere merke at folk har lagt seg til å sove på gulvet? (Ikke et alvorlig spørsmål) Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Dette bør virke som en advarsel til tungtsovende, lettkledte folk som slikker sol sommerstid innenfor nedslagsfeltet til en robotgressklipper. Hehe, sant nok. Er nok mest et problem med mye hår vel og merke. For de av oss med kort hår så vil selv en robotgressklipper bare finne på å klippe rundt oss. Ja, jeg hadde nok vel og merke ikke satset på at alle fingrene fortsatt var i behold, om disse ligger flatt ut i gresset. Mitt spørsmål her er hvorfor man ligger å sover på gulvet. Er dette normalt i sør-korea? I Norge trengs det som regel en del alkohol innabords, og med tanke på at denne damen hadde funnet frem pledd og teppe å ligge på, så skulle jeg ikke tro det var grunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg