Nybruker2014 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 har ett problem som dukket opp uten varsel. plutselig alle ikoner på skrivebordet funker ikke, når jeg dobbeltrykke på dem, så får en bekjed at de ikke eksisterer lenger. og alt blir irresponsive til og med når jeg trykker på startknappen og prøve ¨å klikke på min datamaskin eller kontrolpanel så får jeg ingen response. jeg prøvde å gjennomopprette og da funker maksinen normalt i ett minutt og alt stopper som før. noen forslag. takker på forhånd. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Høres ut som det kan være noe virus av noe slag. Vet ikke hva du har gjenopprettet, men har du forsøkt å formatere maskinen eller factory reset? Lenke til kommentar
Nybruker2014 Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Høres ut som det kan være noe virus av noe slag. Vet ikke hva du har gjenopprettet, men har du forsøkt å formatere maskinen eller factory reset? Nei har ikke formatert maskinen. gjennomopprettet til ett tidligere punkt. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Men for å gjøre det må du jo til innstillinger? Lenke til kommentar
Nybruker2014 Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Men for å gjøre det må du jo til innstillinger? jeg starter maskinen og trykke f8 og kjøre diagnostic, og så gjennomoppretting. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Oja da så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Opprett deg en ny konto på maskinen og se om det samme skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå