TheKims Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Det beste her ville jo bare ha vært å bli vandt til Win 8.1. Slet litt i begynnelsen selv, men nå synes jeg Win 8.1 er like lett i bruk som Win 7 er. Det krever litt tweaking her og der, men det er nå enklere og bedre enn å kjøre 2 forskjellige OS som er omtrent helt like å bruke. Hater man Metro, så trenger man ikke bruke den. Det er fra bunnen konstruert for berøringsskjermer. Ja Metro er det, men man trenger ikke bruke Metro visst man ikke vil Det kjører enkelte spill dårlig, det hjelper ikke meg at det kjører andre spill litt bedre enn W7. Hvilke spill er det som kjører dårligere på Win 8 enn på Win 7? I Windows 8 og 8.1 er omtrent halvparten av programmene "apper". Jeg hater apper. Apper er sikkert hippt men jeg hater hippier og det som er hippt også. Programmene er kun apper når du bruker Metro, som du ikke trenger å bruke Misjonærene for Windows 8.1 her på forumet fremhever at W8.1 er fremtidsrettet. Men jeg er ikke fremtidsrettet fordi alle programmene og spillene mine er, med noen få unntak, fra 1997-2006. Last ned ScummVM å du kan spille hundgamle spill, du har jo også GoG.com hvor du kan kjøpe eldre spill som fungerer utmerket i Win 8.1 Dersom et operativsystem ikke kan være bakoverrettet samtidig som det er fremtidsrettet har jeg ikke bruk for det. Win 8.1 har akkurat like god bakoverkompatibelitet som Win 7 har. Endret 12. februar 2015 av KimWhinesAlot 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Det beste her ville jo bare ha vært å bli vandt til Win 8.1. Slet litt i begynnelsen selv, men nå synes jeg Win 8.1 er like lett i bruk som Win 7 er. Det krever litt tweaking her og der, men det er nå enklere og bedre enn å kjøre 2 forskjellige OS som er omtrent helt like å bruke. Hater man Metro, så trenger man ikke bruke den. Det er fra bunnen konstruert for berøringsskjermer. Ja Metro er det, men man trenger ikke bruke Metro visst man ikke vil Det kjører enkelte spill dårlig, det hjelper ikke meg at det kjører andre spill litt bedre enn W7. Hvilke spill er det som kjører dårligere på Win 8 enn på Win 7? I Windows 8 og 8.1 er omtrent halvparten av programmene "apper". Jeg hater apper. Apper er sikkert hippt men jeg hater hippier og det som er hippt også. Programmene er kun apper når du bruker Metro, som du ikke trenger å bruke Misjonærene for Windows 8.1 her på forumet fremhever at W8.1 er fremtidsrettet. Men jeg er ikke fremtidsrettet fordi alle programmene og spillene mine er, med noen få unntak, fra 1997-2006. Last ned ScummVM å du kan spille hundgamle spill, du har jo også GoG.com hvor du kan kjøpe eldre spill som fungerer utmerket i Win 8.1 Dersom et operativsystem ikke kan være bakoverrettet samtidig som det er fremtidsrettet har jeg ikke bruk for det. Win 8.1 har akkurat like god bakoverkompatibelitet som Win 7 har. Wørd! Forskjellen mellom Windows 7 og Windows 8 er å trykke på Windowstasten. Om et trykk er for mye forlangt, så er kanskje data ikke hans greie..... 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Eneste synlige forskjellen er at startknappen er litt annerledes Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Du kan til og med få den lik med startisback for 2-3$ den henter w7 kodingen og bruker den 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2015 Her er en artikkel som beskriver How to Dual Boot Windows 8 with Windows 7.http://www.pagestart.com/win8dbwin701181301.html 1 Lenke til kommentar
Helm Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Rart hvordan er person som stiller slike "nybegynnerspørsmål", kan være så bestemt på at Windows 8 er noe herk...Det er ikke bare viderekomne som kan like og mislike noe, men det visste du. BTW, i abbonementet mitt, ligger gratis Norton. Bør jeg bytte ut McAfee med det? Og kan jeg disable McAfee uten å slette programmet?Bruk det programmet du liker best og avinstaller det andre. Det er ikke så enkelt å deaktivere et sikkerhetsprogram dersom det ikke har valg for "start automatisk ved systemoppstart". Norton har ikke det, neppe McAfee heller. Beskyttelsen kan deaktiveres men det stopper ikke programmet fra å kjøre. Du kan alltids installere senere om du ombestemmer deg. Jeg hadde Linux og Win 7 på en av mine bærbare en gang i tiden, å når jeg startet opp så kunne jeg velge der hvilket OS jeg ville bruke, synes å huske det var en timer der som valgte det første OSet visst du ikke valgte et selv.Det er det jeg ønsker med 7 og 8.1. Men hvis det blir for vanskelig går jeg for kun 7. Når du installerer nyere windows på et system hvor du har eldre windows fra før så legges entry inn i nye bootloaderen for den/de gamle windowsene. Men ikke motsatt. Du kan ikke "legge Vista/xp" på et system med eksisterende windows 7 eller windows 8 boot uten at disse boot entydig forsvinner . Det samme gjelder for windows 7 å legge inn på eksisterende 8. Boot entry kun for windows 7 vil blir resultatet og den du kan boote til. Trådstarter får problemer med sin blanding og sin metode når/hvis han kommer dit. Min metode? Jeg er ikke kommet så langt at jeg vet hva min metode er. Jeg hadde allerede fått forståelsen av at 7 bør være på plass før 8.1. Men jeg vet ikke om det er mulig når 8.1 kommer som OEM-installasjon uten DVD? Endret 14. februar 2015 av Helm Hammerhand Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Er virtualisering et valg du kan bruke?. Bruke virtualbox og legge win 7 som virtuel partisjon Endret 14. februar 2015 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
Helm Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Det beste her ville jo bare ha vært å bli vandt til Win 8.1. Slet litt i begynnelsen selv, men nå synes jeg Win 8.1 er like lett i bruk som Win 7 er. Det krever litt tweaking her og der, men det er nå enklere og bedre enn å kjøre 2 forskjellige OS som er omtrent helt like å bruke. Hater man Metro, så trenger man ikke bruke den. 1) Det er fra bunnen konstruert for berøringsskjermer. Ja Metro er det, men man trenger ikke bruke Metro visst man ikke vil 2) Det kjører enkelte spill dårlig, det hjelper ikke meg at det kjører andre spill litt bedre enn W7. Hvilke spill er det som kjører dårligere på Win 8 enn på Win 7? 4) I Windows 8 og 8.1 er omtrent halvparten av programmene "apper". Jeg hater apper. Apper er sikkert hippt men jeg hater hippier og det som er hippt også. Programmene er kun apper når du bruker Metro, som du ikke trenger å bruke 5) Misjonærene for Windows 8.1 her på forumet fremhever at W8.1 er fremtidsrettet. Men jeg er ikke fremtidsrettet fordi alle programmene og spillene mine er, med noen få unntak, fra 1997-2006. Last ned ScummVM å du kan spille hundgamle spill, du har jo også GoG.com hvor du kan kjøpe eldre spill som fungerer utmerket i Win 8.1 6) Dersom et operativsystem ikke kan være bakoverrettet samtidig som det er fremtidsrettet har jeg ikke bruk for det. Win 8.1 har akkurat like god bakoverkompatibelitet som Win 7 har. 1) Det er fra bunnen konstruert for berøringsskjermer uansett om du bruker Metro eller ikke. 2) San Andreas er neppe det eneste. 3) 4) Det er fortsatt slik at en del programmer finner du ikke i Programfiler, men i egne mapper for apper. 5) Har ikke hørt om ScummVm før, takk for tipset. 6) Jeg er i tvil om dette. 7 antas å ha en fordel fordi det er eldre. Oftest blir kompatibiliteten med gammel programvare dårligere for hver versjon av Windows, og det er naturlig nok. Flere punkter: 7) Diverse ting som kommer frem med enkelte musebevegelser. De fleste kunne jeg deaktivere men de var en plage. 8) Charms. Fordømte Charms. Jeg tror det var disse jeg ikke klarte å fjerne. Jeg fjernet mange elementer fra infeksjoner og crapware gjennom Regedit. Kanskje jeg kunne fjernet Charms der men det tenkte jeg ikke på. 9) Jeg ønsker ikke å telle som nok en 8.1-bruker i statistikk. En annen uønsket ting som kom med Vista er DRM. Men det er sikkert på plass i både 7, 8 og 8.1. Vindusrammer og annet i 8.1 er steike stygt, ser nesten like fælt ut som XPs standardutseende. Både farger og form. Men én liten ting jeg likte bedre i 8.1 sammenlignet med 7, er at vinduer ikke er gjennomsiktige. Wørd! Forskjellen mellom Windows 7 og Windows 8 er å trykke på Windowstasten. Om et trykk er for mye forlangt, så er kanskje data ikke hans greie..... Gratulerer med norgesrekord i konformisme. Er virtualisering et valg du kan bruke?. Bruke virtualbox og legge win 7 som virtuel partisjonDu mener å kjøre 8.1 som standard? Virtualisering kunne vært en god ide, men jeg skal kjøre 7 som standard. Endret 14. februar 2015 av Helm Hammerhand Lenke til kommentar
Helm Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Her er en artikkel som beskriver How to Dual Boot Windows 8 with Windows 7. http://www.pagestart.com/win8dbwin701181301.html Takk! Jeg skal studere artikkelen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Jeg tror du dessverre vil bli litt overlatt til deg selv her med alle disse fikse ideene med dual boot uefi/gpt utfordringer med w7 , hvordan beholde w8.1 oem med lisens uten å vite hvordan du gjør med utfordringer til recovery partisjon og restore dvd's . Pluss noe som for oss andre oppfattes som uriktig begrunnede fordommer generelt mot 8 vs 7. Det er nok et fåtall her som gidder å gå til disse skrittene basert på samme kriterier som deg. Start8 som du har fått info om tidligere kan faktisk disable helt charms menyen og hele metro grenesnittet blir usynlig om du ikke aktivt starter det. Kan oppfordre deg til å sette deg grundig inn i det som beskrives på den siden som nebrewfoz postet over her. Endret 14. februar 2015 av syar2003 3 Lenke til kommentar
Helm Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Takk, syar. Hva betyr gpt? Siden også 7 er billett til 10 har jeg en grunn mindre til å ta vare på 8,1. De gjenstående grunnene ser ut til bare å være dersom noe skulle fungere dårlig i 7 (usannsynlig), og testing. Jeg tror jeg bare sletter alle partisjoner og formaterer alt. Hvis Recovery fungerer fra DVD så kan jeg vel brenne den. Ikke noe å tape da, slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Gpt er den nye standarden for disk layout og partisjoner og tar over for mbr og er tatt ibruk i efi bios baserte windows maskiner. Mbr baserte legacy disker og partisjoner er sårbare og har kapasitets stopp på bla 4 partisjoner og 2TB. Maskinvare og bios er sterkt knyttet til ulike windows versjoner og alt går ikke om hverandre. Det er derfor windows pcer er merket med logoen "Designed for windows Xp" , "Designed for Windows 7" , "Designed for windows 8" . Windows xp som eks kan ikke håndtere samme antall irq som i harware virtualises med IRQ nummer opptil 254 idagens PC maskinvare og bios. Legacy mode os installasjon på ny hw gir stort sett alltid dårlig ytelse , hvor ille avhengig av hvordan legacy interrupts er disponert i systemets bios . Windows 7 håndterer ikke UEFI/GPT noe bra (heller dårlig). Windows 8 er overlegent bra der. Så det nye er bedre enn det gamle på alle måter og passer best ihop maskinvaremessig og OS messing alltid. "Designed for windows XX" maskinen gjør det best med det installerte OS de XX beskriver uten unntak når det er hw layer endringer knyttet til et nytt os og funksjoner. Endret 14. februar 2015 av syar2003 1 Lenke til kommentar
Helm Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Tusen takk, du nevner flere ting jeg ikke var klar over. Det er ikke hva jeg håpet å høre, men det er nyttig. Å avdekke potensielle problemer er noe av hensikten med denne tråden. Gpt er den nye standarden for disk layout og partisjoner og tar over for mbr og er tatt ibruk i efi bios baserte windows maskiner. Mbr baserte legacy disker og partisjoner er sårbare og har kapasitets stopp på bla 4 partisjoner og 2TB. Maskinvare og bios er sterkt knyttet til ulike windows versjoner og alt går ikke om hverandre. Hva slags type sårbarhet har MBR? Risiko for tilfeldig feil, sikkerhet eller noe annet? 2 TB totalt er mer enn jeg trenger. Windows xp som eks kan ikke håndtere samme antall irq som i harware virtualises med IRQ nummer opptil 254 idagens PC maskinvare og bios. Legacy mode os installasjon på ny hw gir stort sett alltid dårlig ytelse , hvor ille avhengig av hvordan legacy interrupts er disponert i systemets bios . Jeg vet grovt sett hva IRQ handler om men jeg vet ikke hvor mye tallets størrelse betyr i praksis. Om det var lavt i XP så var det tilsynelatende ikke for lavt. Uansett er det vel betydelig høyere i W7 enn i XP, og allerede i XP var dagene med IRQ konflikter forbi. Legacy mode os installasjon på ny hw gir stort sett alltid dårlig ytelse , hvor ille avhengig av hvordan legacy interrupts er disponert i systemets bios . Windows 7 håndterer ikke UEFI/GPT noe bra (heller dårlig). Windows 8 er overlegent bra der. Kan problemet med dårlig ytelse omgås ved å bruke eldre BIOS? Windows 7 og ny hardware må vel kunne snakke godt sammen under riktige omstendigheter? Herregud, det er bare et par år siden 7 var det nyeste. Og selv etter at 8 kom var det i en periode "ingen" som ville bruke det, så i praksis var vel 7 det fok valgte til i fjor. Så jeg er et halvt år for "sent" ute og skal få dårlig ytelse med W7? Gud hjelpe meg. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Herregud, det er bare et par år 5 år siden 7 var det nyeste. Og selv etter at 8 kom var det i en periode "ingen" som ville bruke det, så i praksis var vel 7 det fok valgte til i fjor. Så jeg er et halvt år for "sent" ute og skal få dårlig ytelse med W7? Gud hjelpe meg. Ting endrer seg. Dersom du kjøper en ny datamaskin burde du ha med et nytt operativsystem også. Både programvare og maskinvare endrer seg hele tiden. Om mindre enn et år vil Windows 8.1 være erstattet med Windows 10. Jeg ville sjekket om bakoverkompatibilitet var et problem i Windows 8.1 før du brukte masse tid på å degradere den nye maskinen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Svarer man din tråd resulterer en hel rekke nye spørsmål,om hvorfor er det slik. Hva med å bruke Google litt selv. 6år er en evighet (windows 7 /2009) Bare se utviklingen av mobil os. 2009 android 1.0 var knapt klar og 2.0 påvei. 2009 introdusertes iPhone 3GS . WP fantes ikke i nåværende form , men som windows phone 6.5 Når endringene kommer på PC/os fronten mellom hver lansering er det "masse" endringer under panseret. Få ny PC (laptop) Designed for windows 8 m/oem versjon pre installert. Start Velg land/språk Oppdateringer Lag DVD recovery sikkerhets kopier av fabrikk installasjonen. (Følg produsentens brukermanual som medfølger) Ferdig Installer Startdocks Start8 konfigurere den som startmenu EQ Win7 Slå av charms Konfigurere skjul/hot corners Konfigurere hva som tar deg til metro eller ikke av knapp. Ikke bruk MBR om du absolutt ikke må. Se i harddisk forumet her etter partisjoner som er borte , datatap , blank disk. Mbr sin opprinnelse er så langt tilbake som til 1983 og erstattes nå med gpt og uefi. Les her og legg merke til kapittel GPT Advantages siste avsnittet så skjønner du hva jeg sikter til vedrørende "usikkert" http://www.howtogeek.com/193669/whats-the-difference-between-gpt-and-mbr-when-partitioning-a-drive/ Endret 14. februar 2015 av syar2003 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Bruker som oftest min Apple Macbook Pro med OSX og Linux Dual Boot. Etter det har jeg aldri skjønt hvorfor jeg har brukt Windows i alle år. Bare nevnet det, da slipper man blant annet maset om Windows 8 fiaskoen, er jo derfor mange heller vil tilbake til Windows 7 (som jeg også liker). Det er jo fordi du aldri installerer spill eller programmer som kun finnes til Windows, og de programmene er det mange av. Endret 14. februar 2015 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Helm Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) et par år 5 år siden 7 var det nyeste. Ting endrer seg. Dersom du kjøper en ny datamaskin burde du ha med et nytt operativsystem også. Både programvare og maskinvare endrer seg hele tiden. Om mindre enn et år vil Windows 8.1 være erstattet med Windows 10. Jeg ville sjekket om bakoverkompatibilitet var et problem i Windows 8.1 før du brukte masse tid på å degradere den nye maskinen. Windows 7 var det nyeste til Windows 8 kom høsten 2012. Det er 2,5 år siden. Jeg tok selvsagt ikke Mac OS, Linux eller andre med i beregningen når jeg kom med en slik påstand. Jeg synes det er bra med nye prosessorer og SSD, ellers liker jeg ikke det som er nytt når det gamle fungerer. Dersom en ny PC kunne kjørt XP ville jeg fortsatt brukt XP. Jeg er ikke overbegeistret for W7 men det er akseptabelt. Før noen nevner mangel på oppdateringer, så vil jeg si at jeg ikke installerer oppdateringer uansett. Unntatt når en oppdatering reparerer noe som ikke virker. I utgangspunktet likte jeg ikke operativsystemer som ikke fikk plass på to stk 3,5" disketter og således burde jeg ikke likt elefanten XP heller, men jeg ble avhengig. W7 er en mye større elefant men det er det eneste alternativet til XP jeg kan leve med. Jeg har nå sett omtaler av Windows 10.... Windows 7 blir nok mitt siste OS. Hva med å bruke Google litt selv. Mbr sin opprinnelse er så langt tilbake som til 1983 og erstattes nå med gpt og uefi. Les her og legg merke til kapittel GPT Advantages siste avsnittet så skjønner du hva jeg sikter til vedrørende "usikkert" http://www.howtogeek.com/193669/whats-the-difference-between-gpt-and-mbr-when-partitioning-a-drive/ For å få gode svar i Google må man vite hva man skal spørre om. Google svarer på det du spør om og ikke på ting du ikke vet at du bør spørre om. Derfor foretrekker jeg å kommunisere med mennesker, spesielt noen som snakker norsk. Men du har et poeng og jeg kan helt sikkert bli flinkere til å bruke søkeverktøy. Datatap pga MBR er så sjeldent at jeg anser MBR som trygt. Det har fungert og vært i bruk siden 1983, bedre attest er nærmest umulig. - - - - - - - Jeg har ikke studert ferdig en av artiklene det ble lenket til, så jeg har fortsatt håp. Dersom det viser seg umulig å installere 7 på en laptop ser jeg ikke noen annen mulighet enn å la være å kjøpe ny laptop. Kanskje det da blir enklere å bygge et PC-tårn selv. Endret 15. februar 2015 av Helm Hammerhand Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) et par år 5 år siden 7 var det nyeste.Ting endrer seg. Dersom du kjøper en ny datamaskin burde du ha med et nytt operativsystem også. Både programvare og maskinvare endrer seg hele tiden. Om mindre enn et år vil Windows 8.1 være erstattet med Windows 10.Jeg ville sjekket om bakoverkompatibilitet var et problem i Windows 8.1 før du brukte masse tid på å degradere den nye maskinen.Windows 7 var det nyeste til Windows 8 kom høsten 2012. Det er 2,5 år siden. Jeg tok selvsagt ikke Mac OS, Linux eller andre med i beregningen når jeg kom med en slik påstand.Jeg synes det er bra med nye prosessorer og SSD, ellers liker jeg ikke det som er nytt når det gamle fungerer. Dersom en ny PC kunne kjørt XP ville jeg fortsatt brukt XP. Jeg er ikke overbegeistret for W7 men det er akseptabelt. Før noen nevner mangel på oppdateringer, så vil jeg si at jeg ikke installerer oppdateringer uansett. Unntatt når en oppdatering reparerer noe som ikke virker.I utgangspunktet likte jeg ikke operativsystemer som ikke fikk plass på to stk 3,5" disketter og således burde jeg ikke likt elefanten XP heller, men jeg ble avhengig. W7 er en mye større elefant men det er det eneste alternativet til XP jeg kan leve med.Jeg har nå sett omtaler av Windows 10.... Windows 7 blir nok mitt siste OS. Hva med å bruke Google litt selv.Mbr sin opprinnelse er så langt tilbake som til 1983 og erstattes nå med gpt og uefi.Les her og legg merke til kapittel GPT Advantages siste avsnittet så skjønner du hva jeg sikter til vedrørende "usikkert"http://www.howtogeek.com/193669/whats-the-difference-between-gpt-and-mbr-when-partitioning-a-drive/For å få gode svar i Google må man vite hva man skal spørre om. Google svarer på det du spør om og ikke på ting du ikke vet at du bør spørre om. Derfor foretrekker jeg å kommunisere med mennesker, spesielt noen som snakker norsk.Men du har et poeng og jeg kan helt sikkert bli flinkere til å bruke søkeverktøy.Datatap pga MBR er så sjeldent at jeg anser MBR som trygt. Det har fungert og vært i bruk siden 1983, bedre attest er nærmest umulig. - - - - - - -Jeg har ikke studert ferdig en av artiklene det ble lenket til, så jeg har fortsatt håp.Dersom det viser seg umulig å installere 7 på en laptop ser jeg ikke noen annen mulighet enn å la være å kjøpe ny laptop.Kanskje det da blir enklere å bygge et PC-tårn selv.Vel , du har iallfall fått en god del informasjon nødvendig fra flere for å ta fornuftige ("riktige") valg. For min egen del føler jeg egentlig ikke at jeg kan bidra med noe mere i trådene dine ( rasjonalisere ) da du har bestemt deg på forhånd uansett graden av hvor "lurt" eller ikke det er. Og et tips angående PC/windows/Mac research for alt innen computing er å bruke google skrevet med engelske søk og lese us-engelsk. Norsk er magert i sammenlikning. Endret 15. februar 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 17. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2015 Dersom det viser seg umulig å installere 7 på en laptop ser jeg ikke noen annen mulighet enn å la være å kjøpe ny laptop. Det er ikke såå gæli stelt ... Mange nye Laptops som leveres med Win8.1 kan uten problemer også kjøre Win 7. Noen produsenter opplyser klart og tydelig om dette (- gjerne produkter beregnet på bedriftsmarkedet -) og tilbyr Win7-drivere for nedlasting, mens andre er mer sparsommelige med informasjonen. Hvis man googler "Install Windows 7 on <LaptopModel>", så får man raskt et inntrykk av hvordan stoda er. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå