Kosha87 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hei, Noen som har erfaring med noen nettbutikk løsninger og anbefale? Har en nisje-bedrift som vurderer og utvide til nettbutikk, men er usikker på diverse løsninger og firmaer som finnes der ute. Mvh Martin Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg har lekte meg litt med Virtuemart, da i Joomla. Var faktisk ikke så gærn den, men det tok jo noen gode arbeidsdager å få den opp. Jeg satt den opp med diverse betalingsalternativer, importerte varelagre, m.m., og eneste som jeg kan huske hindret meg i å starte opp var sikkerhetssertifikat og diverse andre kostnader som en får uansett nettløsning en velger.Et kjapt søk på google ga meg denne "testen", den kan være grei å se litt på. De øverste er iallfall navn jeg kjenner igjen, om jeg ikke har jobbet med de. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Mamut (Visma) sin løsning kan også være verdt å sjekke ut. 'Fiks ferdig' nettbutikk som kan testes ut gratis. http://www.mamutone.no/produkter-og-priser/hjemmesider-og-nettbutikk Vet også at enkelte mindre firmaer bruker finn.no som salgskanal. Lenke til kommentar
Mr_Brown Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Anbefaler deg å ta en titt på CS-Cart fra NettXpress. Nettbutikken kan testes gratis i 30 dager, og du betaler et engangsbeløp for nettbutikken - altså ingen løpende månedsavgift Det følger også med tilgang til support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå