shaen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Hallå allihopa. Mitt navn er Filip "jeeka" og spiller på euw. Norge ligger langt etter mange andre land på esport. Jeg har nå selv sett hvor vanskelig det er å faktiskt finne nye spillere til sitt nyoppstarta lag. Jeg har startet opp et lag som heter Fredrikstad Bears [5bears]. Vi er helt nyoppstertet men føler vi ligger langt føre mange andre lag i Norge allerede. Vi er en liten gruppe med mennesker som er med i "bears" og vi har kommet fram til at vi ser etter ytteligere 3-5 spillere. Vi ser etter en starting lineup og et par stepins (reserve spillere). I laget nå har vi en diamond, to plat og en gold(solo queue) og i 5s ranked ligger vi på diamond mmr. Så om du er lei soloqueue og ser etter en ny utfordring er dette noe for deg! Nå i oppstartfasen er det vanskelig å få sponsorer og avtaler men noe har vi på gang. Drakter er bestilt og er klare for første lan. Laglogo er klar og vi har en TS server som funker.Våre mål innen 2-4 uker er å få på plass ytteligere flere spiller og spille på DVL lan som er 19-22 feb. Få satt igang trening med en ny lineup. Bootcamps og lans kommer deretter. Hvorfor velge oss?Hvorfor ikke? Du sitter sikkert hjemme alene fra 1800-2400 og spiller solo queue eller stirrer i desktop. Hvorfor ikke ta sjangsen å prøve noe nytt med 4 andre mennesker? Ha et og samme mål og jobbe hardt får å nå noe innen esport. For min del er det en drøm å kunne ha levet av å spille lol. Det er en lang vei å gå men er man fler som drar blir det lettere. Det vi søker til vårt lag er som følger. Alle søkere må ta kontakt på epost på [email protected]. (Søkere som svarer på forumet blir ikke kontaktet tilbake.) Skriv en søknad som at du søker på en jobb du gjerne vil ha bare uten at du har jobbet på jokern hver sommer siden du var 13år. Soloqueue rank er ikke av stor interesse men ha det gjerne med i søknaden. Husk å ha med in-game navn. Våre "krav". Du skal kunne snakke tydelig og forstålig Norsk(helst bokmål). Vi har ikke noe "aldersgrense" men det kan jo bli mye reising så er en fordel om du har fylt 18år. Er du fra Fredrikstad veier det opp, Østfold er bra, Norge er ok. Du bør helst også ha erfaring fra tidligere lagspill/idretter. Norsken min er ikke bra. Skal få en til å gå over teksten senere da jeg har bodd 4 år i Sverige. Endret 9. februar 2015 av jeeka Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Om det er fortsatt oppegående, legg meg gjerne til. har spilt siden sesong 2. heter x thundra x på west server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå