OHJohansen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Vi fikk en smakebit på hva du har i vente.Slik ser Samsungs nye 4K-TV-er ut Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) SUHD heter Samsungs nye panel. Her representert ved S9W, messens desidert dyreste TV.Folkene på bildet så litt sånn i don't give a fuck ut Endret 9. februar 2015 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Det blir interessant å vite hva denne "plan B" serien til Samsung skal koste, sett i forhold til LGs OLED serie. Sammenligne Samsung og LGs portefølje blir som pærer og epler vil jeg tro? Samsung har ikke fått OLED til å fungere ennå, så LG har i teorien et kvalitativt forsprang. Det må bli en prisdifferanse mellom disse to? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Går det an å kjøpe ekstra rammer til TV'n, sånn at den ikke ser ut som et halvfabrikat? 2 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Det blir interessant å vite hva denne "plan B" serien til Samsung skal koste, sett i forhold til LGs OLED serie. Sammenligne Samsung og LGs portefølje blir som pærer og epler vil jeg tro? Samsung har ikke fått OLED til å fungere ennå, så LG har i teorien et kvalitativt forsprang. Det må bli en prisdifferanse mellom disse to? Tradisjonelt har LG slitt med salg og måtte kutte kraftig i priser for å måle seg med Samsungs omsetning. Se på toppmodellene fra 2-3 år siden, og finn prisreduksjoner på 60%... Det er ikke nødvendigvis slik at Samsung må selge billig fordi LG får opp produksjonen på OLED. Men dersom folk begynner å kjøpe LG OLED, får vi kanskje den situasjonen. Endret 9. februar 2015 av tommyb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Når kommer Tv'ene som kun skulle bestå av to rør?Hvor mye koster disse nye modellene. Jeg kjøper personlig neppe et Tv som koster mer enn kroner 10 000.Den nye dell 24 tommers dataskjermen som jeg har på datamaskinene denne posten skrives fra er forresten fullt brukbar til nettTv. Endret 18. februar 2015 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå