Arodem Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Ryktene hevder at det hele skal gjøres med ekte skuespillere.– Netflix vil lage The Legend of Zelda-serie Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Nei, de får jaggu i meg gjøre det med falske skuespillere. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Nei, de får jaggu i meg gjøre det med falske skuespillere. Tar gjerne imot forslag på et bedre uttrykk for «ikke-animerte» skuespillere. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Kan skrive at de lager spillefilm av Zelda. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Nei, de får jaggu i meg gjøre det med falske skuespillere. Tar gjerne imot forslag på et bedre uttrykk for «ikke-animerte» skuespillere. En animert figur er vel strengt talt ikke en skuespiller. (den trenger ikke spille en figur, den ER selve figuren) Så det holder vel egentlig bare å si skuespiller. Å skrive ekte skuespiller blir litt smør på flesk, selv om jeg tror man skal være i overkant humoristiske hjørnet eller kverulerende for å reagere på det. Ja, med mindre den animerte figuren sin jobb faktisk er skuespiller i filmen/spillet da. Endret 9. februar 2015 av Andrull Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Nei, de får jaggu i meg gjøre det med falske skuespillere. Tar gjerne imot forslag på et bedre uttrykk for «ikke-animerte» skuespillere. Vel, tror ikke jeg trenger fler forslag enn de som har blitt nevnt alerede. Men du skrev artikkelen så det er vel din jobb Neida, jeg bare kverulerer litt her og slenger ut en dårlig spøk. "Ekte skuespillere" er helt greit og jeg tror alle skjønner hva du mener :) Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Nei, de får jaggu i meg gjøre det med falske skuespillere.Tar gjerne imot forslag på et bedre uttrykk for «ikke-animerte» skuespillere. En animert figur er vel strengt talt ikke en skuespiller. (den trenger ikke spille en figur, den ER selve figuren) Så det holder vel egentlig bare å si skuespiller. Å skrive ekte skuespiller blir litt smør på flesk, selv om jeg tror man skal være i overkant humoristiske hjørnet eller kverulerende for å reagere på det. Ja, med mindre den animerte figuren sin jobb faktisk er skuespiller i filmen/spillet da. Så har du den merkelige greia de gjør med World of Warcraft-filmen, der de blander animasjon og skuespill. Her må man holde tunga rett i munnen. Skal uansett fjerne "ekte" fra ingressen. Dere har rett. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Den overskriften var mye bedre, bra greier :) Edit; Mente ingressen Endret 9. februar 2015 av Dante's Inferno 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Ekte eller uekte skodespelarer- denne serien kjem til å zelda seg sjølve. (Dårlig nynorsk for å kunne bruke vitsen). Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Fins bare en legend of zelda serie som er konge og det er Legend of neil. hvorfor lage en serie som eksisterer når det finnes en dritmorsom en. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå