brekkmiddel Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har spilt dette geniale spillet siden demo'en kom. MEN, kan en eller annen hjelpe meg med hvordan i SVARTE jeg skal bygge banene på Challenge 5 og 6???????? Skjønner ikke hvordan det er meningen at det skal gå an å klare det.... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg lurer på akkurat det samme! :grine: Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 5. bruk loopen 6. bygg deg oppover med to stk + en rett frem så kan du hoppe over et område. vips så har du nok byggemateriale... Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 på seksern bygger du først en opp og så to ned og en opp igjen så du hopper opp til checkpointen. og så er det ikke noe vits å kjøre den lange veien rundt, bygg heller litt vei+hopp rett over fra venstre til høyre. etter den første checkpointen. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Er spillet sluppet enda ?? Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Er spillet sluppet enda ?? Demo er sluppet. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Noen som gidder å sende meg et map med loop? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg lurte på banene i BetaDemoen, men skitt au! *grin* Har den offisielle demoen nå, artig med loop! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Må ha det. Bare må ha det. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg kommer ikke frem til bane 5 selv om jeg ferdig med 1-4 på både puzzle og race Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 hvis du har klart alle på gull så skal du få bane 5. men den ligger under "hard" når du går inn på race-screenen, tror jeg. det er 4 baner i den første kategorien, 4 i den andre (hard) og 2 baner i den siste (pro). Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det er ikke nødvendig å klare alle med gull. Jeg fikk mulighet til å fortsette på hard etter å ha fått et par gull, en bronse og resten sølv. Muligens før, men sjekka ikke før etter dette. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Noen som greier under 8sek på Race / Bane 2 ? Få det bare ikke til, får 8.33sek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå