stoa Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg har i over en uke vært plaget med store smerter i kjeve om kvelden natten. Jeg "hakker tenner" når jeg legger med i senga, og det dundrer i kjeven. Noen lymfeknuter ved hals og under hake er hovne. Når jeg maserer på disse og smører inn med menthulatum/Vlotaren så lindrer dette. Spise og drikke går bra (både varmt og kaldt), og dagen forløper uten smerte eller stort ubehag. Det er i hovedsak når jeg legger meg ned at det dundrer. Jeg har vært både hos fysioterapi og tannlege. Jeg er veldig spent i nakke skuldre, og de begge mener at det kan være kjevemuskler og tyggemusklen som er problemet. Jeg har tatt bilde av tenner og røtter, som så greit ut (to hull som skal tas om litt over en uke). Ellers fant ikke tannlegen noe som skulle være årsak til smerter. et hull kunne være dypt. Jeg har ikke hatt mer vondt i hodet "enn normal spenningshodepine", men husker nå at jeg har våknet om morgenen og hatt vondt under øyet. I helgen ble det så ille om natten at jeg smurte menthulatum under øyet, og langs med bene fra nesen mot øret. Det hjalp. I helgen var det ekstremt vondt, og smurte menthulatun ved siden av nesen, under øyet, langs benet mot øret. Da slapp dette. Noen tanker om hva dette kan være? Føler meg ikke syk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå