Torstein Norum Bugge Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Dette må være tidenes kuleste drone.Se, en ekte Milennium Falcon! Lenke til kommentar
xRun Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Ser for meg en heftig økning i UFO-rapporter fremover. Ikke bare pga. denne, men stadig flere kreative og spesielle flygende ting og tang som dukker opp etterhvert. ^_^ 1 Lenke til kommentar
Maxno Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Sikkert en økning av ekte UFOer også, kamuflert som droner. 1 Lenke til kommentar
damnation_InnleggNO Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Ser for meg en heftig økning i UFO-rapporter fremover. Ikke bare pga. denne, men stadig flere kreative og spesielle flygende ting og tang som dukker opp etterhvert. ^_^ Hvis det flyr og du ikke vet hva det er, er det en UFO. Med eller uten grønne menn. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Ser for meg en heftig økning i UFO-rapporter fremover. Ikke bare pga. denne, men stadig flere kreative og spesielle flygende ting og tang som dukker opp etterhvert. ^_^ Hvis det flyr og du ikke vet hva det er, er det en UFO. Med eller uten grønne menn. Exactly. Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Sikkert en økning av ekte UFOer også, kamuflert som droner. Ekte uidentifiserte flygende objekter.. Du tuller, eller? LOL Endret 1. mars 2015 av Gomp| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg