Tryminator Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Hei Jeg skal kjøpe en vare til en venn i USA fra dx... Hvordan fører jeg in denne adressen? : (Navn) 2304 Peach St./P.O.Box71 High Island, TX 77623-0071 United States Skal fylles inn street, city, state osv... Takker på forhånd Må ha kjapt svar... Må sende i dag Edit: hva gjør jeg feil på bildet? Får error der det står at adressen er skrevet inn feil... Endret 9. februar 2015 av Tryminator Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 postkoden i USA er bare 5 siffer såvidt jeg vet så det er iallefall feil. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 postkoden i USA er bare 5 siffer såvidt jeg vet så det er iallefall feil. Hmmm. Det var den postkoden jeg fik... Noe annet som kan være feil? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Fant ut av problemet... Måtte skrive TX istedet for Texas 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå