Knusse Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Heisan, er det noen som vet om det finnes Blu-ray slotin som også takler 8cm disker? Normale dsker er 12 cm. Hvis drevet kan brenne disker er det bare en bonus men ikke et must. Hilsen Knusse Endret 9. februar 2015 av Knusse Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Så sant de ser slike ut: Skal det gå, er det bare hull som dytter platen inn i så risiker du at platen sitter fast inni spilleren. Slike 8 CM plater er egentlig for videokamera med blueray så med mindre du skal spare plass er DVD duallayer ofte billigere. Slotin finnes neppe for 8 CM fordi da ville ikke 12 CM passet. Men da vil minnepenn eller liten harddisk være bedre alernativ. Endret 9. februar 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Knusse Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Hei LMH! Takk for svar og bilder Jeg har drev i dag som du viser til, men jeg er på jakt etter "slot in" dvs uten skuffen som kommer ut. Jeg har funnet et par eksempler på DVD-spillere som er slotin OG tar 8 cm plater. Finnes det spillere som også tar BLu-Ray? Lenke til kommentar
Knusse Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 http://www.teac.co.jp/storage/pc/catalog/bdc26ssa.pdf Tror kanskje jeg fant Lenke til kommentar
Knusse Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Hverken komplett eller multicom kunne skaffe den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå