m4rv Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Hei, Jeg har fått ett problem med min Samsung Galaxy S3. Da jeg har en samtale, så hører ikke mottaker meg, men visst jeg f.eks prøver å spille inn en videosnutt så kommer det lyd. Noen som har noen tips til hva dette kommer av? Er det flere mikrofoner i tlf? Lenke til kommentar
GingerJED Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Ja vis du har skrudd på demping. Gå på samtale innstillinger. Vis du ikke finner noe kan det være lurt å skru av telefonen, la den være av en stund og så skru den på igjen. Vet ikke noe andre rød, men har hat samme problemet med min Nexsus 5 mobil. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Telefonen har 2 mikrofoner, når man er i en samtale benyttes den ene til å fange opp stemmen din, mens den andre skal fange opp støy i bakgrunnen og dempe den, dersom funksjonen er aktivert. Ikke helt sikker, men ser for meg at video opptak fort kan bruke begge til å ta opp lyd, så det er mulig du har en defekt mikrofon. Prøv å slå av bakgrunnsstøy reduksjon funksjonen, og sjekk at det ikke er noe som blokkerer mikrofon hullet. Hos meg ligger det under Innstillinger -> Anrop -> Støyreduksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå