Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mye precum


Anbefalte innlegg

Jeg har "problemer" med en ekstrem produksjon av precum. Får ereksjon ekstremt lett, og det siver ut masse precum selv når jeg kun ligger på sofaen med en dame i armkroken og stryker på henne.

 

Det er ikke snakk om type 2-3 dråper, men en nesten konstant strøm som gjør boxeren kliss våt og hele huden under klissete. Veldig kjedelig hvis vi skal se en film som varer i flere timer. Må ut på badet og tørke opp flere ganger, har ikke lyst på en stor våt flekk på buksa.

 

Samme når vi sover sammen (naken) og jeg vet vi ikke skal ha sex, så har jeg konstant ereksjon eller halveis ereksjon gjennom nesten hele natten, og dyna og lakenet blir vått flere steder. Dette er veldig kjipt fordi jeg har lyst til å kunne ligge inntil uten at hun skal bli klissete over hele kroppen. Selv etter å ha onanert 4 ganger på få timer før vi møtes skjer dette. Det kommer også selv uten ereksjon. Hvis vi skal ha sex, så går det greit, siden det kan bli litt søl uansett. Men når vi bare skal se film og sove i senga er det ekstremt plagsomt, og jeg prøver å skjule det, noe som ødelegger opplevelsen litt.

 

Noen andre med erfaringer her? Og hva synes dere jenter om dette?

 

 

 



Anonymous poster hash: c05d4...090
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Lykkepiller gjør at du får mindre ereksjon og blir mer utholdende. Noen får problemer med at å få den opp i det hele tatt.

 

Vet jeg leste om behandling av dette ett sted. Bare å google i vei! Hør med legen, det kan finnes egnede medisiner for dette.

 

Er forholdet nytt går det sikkert bedre etterhvert? Det er nok bare spenningen ved å ha ei dame å klå på.

 

Forøvrig er jeg veldig glad i mitt eget precum ;) Ett tydelig og godt tegn alle burde sette pris på, he-he.

Lenke til kommentar

Kan det være en form for inkontinens?

 

Fant ikke så mye på nettet, men ett sted foreslo øvelser som normalt brukes for å holde ut lenger/få bedre kontroll på når man kommer og mente dette også hadde en effekt på mengden "precum".

 

Forøvrig var det mange som sa at partnerene deres syns det var ålreit og blei tent av det. Vi menn liker jo godt at dama blir skikkelig våt, så hvorfor skulle det være noe annerledes andre veien?

Lenke til kommentar

Mulig det er plagsomt som du beskriver. Jeg synes likevel du skal ta det som en bonus.

 

Senere i livet er det ikke sikkert du får ereksjon like lett. Den som lever lenge får se..

 

Hvor gammel er du? Kanskje fastlegen har noen meninger som kan være til hjelp for å takle følelsene omkring disse opplevelsene. Fortell det til dama, kanskje hun er mer aksepterende enn du forventer.



Anonymous poster hash: 504a5...382
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...