finnerikkenavn Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg var ute i helgen med en kompis og hadde drukket veldig mye. Jeg hadde mensen og gikk og fortalte han hvor synd det er på oss jenter som har mensen og fortalte hvor vondt jeg hadde osv... Hva synes dere gutter egentlig om dette? Er det ekkelt for dere? Jeg synes det er kleint i ettertid, men jeg var helt vekke og bare var ærlig om alt som fantes i verden.. Hva synes egentlig dere gutter om mensen og vite at veninna deres har det der og da? Bør vi egentlig bare holde det for oss selv? Han merket det før jeg sa det da pga jeg skulle på do og måtte snike med en tampong... Lenke til kommentar
Zash Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg var ute i helgen med en kompis og hadde drukket veldig mye. Jeg hadde mensen og gikk og fortalte han hvor synd det er på oss jenter som har mensen og fortalte hvor vondt jeg hadde osv... Hva synes dere gutter egentlig om dette? Er det ekkelt for dere? Jeg synes det er kleint i ettertid, men jeg var helt vekke og bare var ærlig om alt som fantes i verden.. Hva synes egentlig dere gutter om mensen og vite at veninna deres har det der og da? Bør vi egentlig bare holde det for oss selv? Han merket det før jeg sa det da pga jeg skulle på do og måtte snike med en tampong... Kunne ikke brydd meg mindre! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 spar menspraten til før du har sex med en fyr hvis du har mensen akkurat da.... kan være greit å nevne før dere begynner Lenke til kommentar
finnerikkenavn Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 ja, men hvis det bare er en bestekompis? som jeg snakker med absolutt alt mulig om Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg var ute i helgen med en kompis og hadde drukket veldig mye. Jeg hadde mensen og gikk og fortalte han hvor synd det er på oss jenter som har mensen og fortalte hvor vondt jeg hadde osv... Hva synes dere gutter egentlig om dette? Er det ekkelt for dere? Jeg synes det er kleint i ettertid, men jeg var helt vekke og bare var ærlig om alt som fantes i verden.. Hva synes egentlig dere gutter om mensen og vite at veninna deres har det der og da? Bør vi egentlig bare holde det for oss selv? Han merket det før jeg sa det da pga jeg skulle på do og måtte snike med en tampong... God for you, personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om hun jeg var ute med hadde mensen eller ikke med mindre det var planlagt eller kom til å skje noe i etterkant.... Lenke til kommentar
FeRu Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 ja, men hvis det bare er en bestekompis? som jeg snakker med absolutt alt mulig om Siden dere snakker om alt mulig sammen, så tar han det sikkert ikke ille opp om du spør om han blir ubekvem av å snakke om mensen. 2 Lenke til kommentar
finnerikkenavn Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 nei, for noen av de jeg kjenner takler det helt fint, men noen avskyr det mer enn noe annet... men jeg har alltid vært åpen med veninnene mine og exer om dette, og følte det var så naturlig til en kompis også, men kanskje ikke egneltig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Det er en naturlig kroppslig funksjon, hva er det å ta ille opp? Kan skjønne om de ikke tåler blod og du på død og liv skal vise de, men bortsett fra det, næh. Lenke til kommentar
FeRu Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) nei, for noen av de jeg kjenner takler det helt fint, men noen avskyr det mer enn noe annet... men jeg har alltid vært åpen med veninnene mine og exer om dette, og følte det var så naturlig til en kompis også, men kanskje ikke egneltig Og der har du grunnen til at du burde spørre kameraten din og ikke oss hvis det er hans mening angående mens du er ute etter. Vi er alle forskjellige og reagerer forskjellig på ting. Personlig syntes jeg mensen er noe av det mest naturlige som finnes. Det betyr derimot ikke at jeg digger å nistirre inn i øya til kvinnfolk når de legger ut om satans syndeflod. Alt til sin tid, som Henrik2k og Lord Nuker sa, nevn det hvis det er relevant. Endret 8. februar 2015 av Fysjogfy Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Rimelig udigg. Minst mulig snakk om mensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå