bendikkarlsen Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg har de riktige opplysningene til bankkortet mitt og jeg skriver de inn, men de er feil. Derfor får jeg ikke oppdatert apper. Egentlig burde man ikke verifisere når man bare skal oppdatere. Hjelp? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Hvilken feilmelding får du, utover at noe er feil? Ellers finner du flere forslag til løsninger her: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=980217 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hvorfor snakker du om bankkort for å oppdatere apper? Da bruker du Apple ID-passordet ditt, trenger ikke bankkort i det hele tatt. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg hjalp en kunde med dette for ca en uke siden. Problemet der var at bankkortet hadde gått ut på dato. Tror ikke de ber om verifisering av betalingsmåte med mindre den har gått ut på dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå