Fearling Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Kan noen litt detaljert skrive om hva denne artikkelen handler om? (på norsk) som et sammendrag liksom Btw, jeg skjønner ikke helt hvem Paul Ciolino er, og hvorfor han skulle tvinge Alstory Simon til å lage en tilståelse (om jeg ikke har mistolket artikkelen)? Og er Simon egentlig uskyldig, siden han sa han var det? forsto ikke helt http://chicago.cbslocal.com/2014/10/30/prosecutors-to-announce-decision-in-review-of-1982-murder-case/ Endret 8. februar 2015 av Fearling Lenke til kommentar
( ) Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Ah, den evige optimisme blant de som ønsker å få gjort leksene sine av noen andre! Eh, nei - det kunne ikke ramle meg inn å gjøre din jobb for deg. Hvis du hadde gjort en innsats, og så hadde et problem, kunne man vurdere å hjelpe, men å skulle gjøre en elevs jobb for den eleven, er bare ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Fearling Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Ah, den evige optimisme blant de som ønsker å få gjort leksene sine av noen andre! Eh, nei - det kunne ikke ramle meg inn å gjøre din jobb for deg. Hvis du hadde gjort en innsats, og så hadde et problem, kunne man vurdere å hjelpe, men å skulle gjøre en elevs jobb for den eleven, er bare ikke aktuelt. Om du ikke har tenkt å hjelpe kan du like godt la være å skrive her? Hva vet du om at jeg ikke har gjort en innsats? Har lest hele artikkelen og sliter med å skjønne den, så nå spør jeg om hjelp, er ikke det meningen å gjøre her? Lenke til kommentar
( ) Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Efter at man skrev det understående, oppdager man at vedkommende har endret spørsmålet. Javel, da er det i tilfelle mulig at vedkommende faktisk ikke er typen som bare vil at noen andre skal gjøre jobben for de - men da undres man på hvorfor man ikke skrev et fornuftig spørsmål første gang, og man undres på hvorvidt det man svarer på her, vil være forandret på den tid man er ferdig med å skrive... I tilfelle man ikke skjønner noe, spør man om hva det betyr - man forklarer for eksempel hva man forstår fra første avsnitt, og forklarer at man så ikke forstår sammenhengen med annet avsnitt. Men nei, det gjorde ikke du - du bestilte et ferdigskrevet sammendrag uten å gi noen indikasjon på at du i det hele tatt hadde lest noe som helst. Så for å være så høflig at jeg skal formode at du faktisk har et problem med å forstå artikkelen - hva har du lest, og hva er problemene du har med den teksten ? 2 Lenke til kommentar
( ) Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Kan noen litt detaljert skrive om hva denne artikkelen handler om? (på norsk) som et sammendrag liksom Btw, jeg skjønner ikke helt hvem Paul Ciolino er, og hvorfor han skulle tvinge Alstory Simon til å lage en tilståelse (om jeg ikke har mistolket artikkelen)? Og er Simon egentlig uskyldig, siden han sa han var det? forsto ikke helt http://chicago.cbslocal.com/2014/10/30/prosecutors-to-announce-decision-in-review-of-1982-murder-case/ Hvem Paul Ciolino er, og arbeider for, står nevnt i femte avsnitt (hvis jeg ikke har telt feil), og det arbeidsforholdet forklarer også motivasjonen - han er i tilfelle villig til å gjøre hva som trengs for å oppnå det oppdragsgiverne vil (hvis Simons vinkling på dette stemmer). Og hvorvidt Simon er uskyldig, er nettopp det retten skal finne ut av, og de heller tydeligvis til den oppfatningen at tilståelsen er upålitelig og at man ellers ikke har tilstrekkelige beviser til domfellelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå