Phaser_ Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Sparkle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Tipper at de ikke så det, de gikk vel i sine kondomdresser og hodelykt og blikket stivt framfor seg tenker jeg! Artig og flott bilde! Likte at jeg ikke ser fotspor i snøen. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Ja jeg måtte leite litt for å finne egnede plasser hvor jeg kunne gjemme sporene. Brukte 12sek selvutløser og fjernkontrollen lå igjen i bilen :/ Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Angrer på at jeg sto rett forran treet slik at jeg ble synlig men på en annen side er det litt tøft med treet inne i sirkelen også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Stilig , effektfullt og veldig kreativt. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Artig. Fin komposisjon og lys. Hva brukte du for å få dette lyset? Personlig synes jeg det ble litt for gult, kunne kanskje justert hvitbalansen litt slik at snøen ble hvitere, men det er nok smak og behag. Henning Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Bare månen og stålull som lyser her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg