Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen andre er på Facebook kontoen min

Anbefalte innlegg

Hei dere

Nå i helga så har jeg opplevd at jeg har blitt logget ut pga økten ble avbrudd og mange andre feilmeldinger. Nå idag fant jeg ut en måte å se hvem som var tilkoblet kontoen, og nemlig der var det en snik fra Oslo som var innpå. Jeg aktiverte alt av beskyttelse, byttet passord flere ganger og til og med tatt på slik at jeg får melding / må verifisere meg via tlf ved innlogging.

Dessverre hjalp ikke dette!! Denne personen er fortsatt på kontoen min, og jeg får han faen ikke av igjen! Jeg har nå deaktivert den siden jeg er på bussen, men er det noen som har erfaringer med slikt? Hvordan i helsikke skal jeg få denne jævlen av kontoen min? Fungerer ikke å fjerne han fra listen med tillatede enheter engang.

Jeg trenger hjelp, og det raskt. Facebook meldingene mine er ekstremt sensitive. Hva kan jeg gjøre? Kan jeg spore han opp, finne navn eller telefonummeret hannes/hennes?

Hjeeeelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare ett kjapt spørsmål, du var vell ikke tilkoblet hjemmenettverket ditt og har Telenor som internett leverandør? Da spesifikt Telenor ADSL?

I så fall kan sjansen være tilstede for at det er DU som er "sniken fra Oslo" siden Telenor kan rotere på IP adressene, sist jeg hadde ADSL så sa lokasjonsinformasjonen at jeg var fra Alta, Telemark, Stavanger, Trondheim osv, alt etter hvilken IP jeg fikk fra Telenor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...