RobinEriksen1 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Hei, jeg går nå siste året VG3 automasjon og vurderer å ta opp fagene jeg mangler for å få generell studiekompetanse som privatist samtidig som jeg er lærling. Er det noen her inne som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Har du noen av fagene i vg3-året? Går man 2 år yrkesfag på vgs , så gen-stud så er det året "1,5" år med fag på 1 år. På toppen av det hele er norskpensum på eksamen all norsk på hele vgs, typisk 12t uke ol. Jeg synes det var mye arbeid, selv om jeg tok det på en skole. Som privatist må man også gjøre avtaler med lokale skoler for å få lab-øvingene i boks osv. Det vil jo hjepe litt om noe av byrden er "tatt" på vg 3. Lenke til kommentar
RobinEriksen1 Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Nei jeg har ingen av fagene dette året her. Jeg har kun hatt VG1 og VG2 fellesfagene. Lenke til kommentar
RobinEriksen1 Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 Er det noen som har pensumlister og vet hvilke bøker som blir brukt i de forskjellige fagene? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Det avhenger fra skole til skole. Send en mail til en skole i fylket ditt, så gir de deg nok et godt svar. Lenke til kommentar
RobinEriksen1 Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 Skal gjøre det. Takk for svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå