Gå til innhold

Gaming PC til 11-13k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått for 2 stk 970 og ellers bedre komponenter i pc'en evt gå for de du valgte ut og 970 sli (Da sparer ts endel, men får litt dårligere komponenter) :) Men nå er ikke jeg TS :tease:

Her er 970 sli vs 980 sli

De spillene som er noe og hente på er kun rundt 10~ fps eller mindre å hente, og hvis TS kun har 1080p og 60Hz skjerm så er det ikke vits med 2 980, siden skjermen ikke kan vise mer enn 60 fps.

2 stk 980 koster 4000 kroner mer, noe som jeg personlig ikke syns er verdt pengene hvis ikke ts har 4k skjerm. :)

Endret av Bjonness406
Lenke til kommentar

Veldig bra oppsett :D

Er det ikke du som er så opptatt av PSU? :p

"PSU burde ta ca. 1/10 av budsjettet til PCen" - Sveibuen (med mindre hukommelsen min er på nanobyte)

Joa, men den psu`en er ikke helt bånn i bøtte :p

Hva om du har en rig til 30K (^^)

Skal da 3K brukes på Psu? Nei egentlig ikke :p

Men ser poenget ditt :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Veldig bra oppsett :D

"PSU burde ta ca. 1/10 av budsjettet til PCen" - Sveibuen (med mindre hukommelsen min er på nanobyte)

Joa men det der er ikke den værste "billige" og er bedre enn f.eks cx. Den har også 90c capacitors. Evt gå ned på ram og opp på psu.

Og btw les 3 innlegg der står det at han IKKE trenger tastatur,skjerm, os osv

Lenke til kommentar

Joa men det der er ikke den værste "billige" og er bedre enn f.eks cx. Den har også 90c capacitors. Evt gå ned på ram og opp på psu.

Og btw les 3 innlegg der står det at han IKKE trenger tastatur,skjerm, os osv

Hmm, så litt for fort over oppsettet :)

Trudde du hadde linket til SuperNOVA G2 :) Min feil!

Ang PSUen du linker til, så finner jeg ikke noen tester av den akkurat nå. Så kan godt være at det er en grei PSU, men vet ingenting akkurat nå desverre enn at den er laget av FSP!

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...