Gå til innhold

[Løst] 3D-instillinger vil ikke la meg bruke Geforce


Firkantbar

Anbefalte innlegg

Jeg har oppdatert drivere for både integrert skjermkort og Geforce GTX 860 med Geforce experience.

 

Under Nvidia kontrollpanel får jeg valgt at jeg vil ha Geforce som hovedgrafikkprosessor under globale innstillinger, og jeg får valgt det samme under hvert enkelt spill. Problemet er at når jeg starter opp spillet velger det likevel å hoppe tilbake til det integrerte kortet som er et ganske mye dårligere kort.

 

Hvordan fikser jeg dette? Håper på gode svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde å installere eldre driver nå, og det funket ikke. Det funker heller ikke å bytte til Nvidia-kortet etter at spillet er startet, for det smetter tilbake igjen til "integrert" så fort jeg åpner spillet igjen.

Det funker heller ikke å deaktivere det integrerte kortet av en eller annen grunn.

 

Håper noen kan hjelpe meg her!

Lenke til kommentar

Prøvde å installere eldre driver nå, og det funket ikke. Det funker heller ikke å bytte til Nvidia-kortet etter at spillet er startet, for det smetter tilbake igjen til "integrert" så fort jeg åpner spillet igjen.

Det funker heller ikke å deaktivere det integrerte kortet av en eller annen grunn.

 

Håper noen kan hjelpe meg her!

Mange spill vil rapportere at det er integrert Intel-grafikk som brukes til tross for at det er Geforce-kortet som fikser grafikken, dette fordi det er den integrerte Intel-grafikken som driver skjermen i en laptop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...