BareDaniel Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Skrudde sammen maskinen i november. Har følgende komponenter i: PSU: Corsair CX 750MGPU: Zotac gtx 970 CPU: i7 4790 RAM: Husk itj. Kan sjekke om dette blir relevant HK: AS Rock Z97 HDD: Seagate Barracuda 2TBSSD: Samsung 840 Evo CPU kjøler: CM 212 Maskinen har en lei tendens til å ikke ville starte. Jeg ser at det er noe form for strøm i maskinen fordi headsetet er kobla til via USB og det lyser i det lille displayet. Sist den ikke starta gikk det et par dager uten at jeg gjorde noe, så starta den plutselig igjen uten at jeg gjorde noe som helst annet enn å trykke på på-knappen. Jeg vet at strømmen har gått i leiligheten noen ganger når bare dama har vært hjemme, og da har den starta "av seg selv" som hun sier når hun har skrudd på sikringen igjen. Nå starter den ikke igjen. Jeg har prøvd å starte fra HK, uten noen ting koblet til og i forskjellige stikkontakter. Har sjekket alle kabler fra PSU inn i GPU og HK. Har også testet andre uttak i PSU, men gjorde ingen forskjell. Er det noen som har noen tips om hva som kan være konk/uregelmessig? På forhånd takk for alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Hva med å sette binders i sort/grønn på psu og sjekke bare den? "google jump start psu" Starter den så vet du at den fungerer utmerket. Lenke til kommentar
BareDaniel Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Thanks War, jeg tester det i første omgang. Tror du det er noe risk for at CPU'en er grilla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå