Colin. Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Balotelli <333333333333 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Herlig kamp! Forresten utrolig at Rose ikke fikk gult, med så mange kort i kampen. Rose fikk det første gule i kampen? edit: Nei det gjorde han ikke. Helt utrolig mtp alle duellene han var i. Ryan Mason fikk det første. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Nja.... Falcao har kanskje vel så dyr cash pr mål ratio.... Ok. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Nja.... Falcao har kanskje vel så dyr cash pr mål ratio.... Falcao har fire mål så den summen er ihvertfall halvert to ganger Men lånesummen var jo uansett "bare" på £6m. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Selvsagt scorer Balo mot Spurs. Gleder meg til QPR, da scorer vel Zamora. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Selvsagt scorer Balo mot Spurs. Gleder meg til QPR, da scorer vel Zamora.Han nettet idag forøvrig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Selvsagt scorer Balo mot Spurs. Gleder meg til QPR, da scorer vel Zamora.Han nettet idag forøvrig Ofc. Har Oshea på Fantasy. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Sjekk hvordan Moreno finger Lallana i trynet, a Etter målfeieringen av 3-2. Endret 10. februar 2015 av oOF 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Haha, jeg så det. Lallana prøvde å kopiere det kleine jeg-er-så-god-at-jeg-viser-ikke-glede-trynet som Balotelli har kopiert av Zlatan, Moreno prøvde å lage grimaser i trynet til Lallana. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Håper vi får slutt på å se Gerrard som midtbaneanker og at han settes lenger fra hvis han skal spille. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Han kan spille langt ute på kanten. Hva er det den posisjonen henter? Du må ha bilett for være der Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Merkelig kamp. Pool hadde alle muligheter til å styre kampen når Poch bommet på taktikken. Hver gang stillingen var jevn kjørte de over oss men la seg så tilbake og lot oss komme inn i kampen gang etter gang. Synes spillerne klarte seg bra men Poch tabbet seg ut. 4-2-3-1 med offensive backer funket ikke bare svært dårlig men var på grensen til selvdrap. Utrolig skuffende og naivt. Sånn sett er jeg lite imponert av noen av managerne mens spillerne viste at begge lag fortjener å være med i kampen om CL men ikke mye mer enn det. Og når skal Dowd rykke ned fra PL? Skylder ikke på ham for det blir for kjedelig men hvordan i helvete kan man la en halvfeit 50-åring med kondisen til Marve Fleksnes få dømme fotballkamper av absolutt ypperste nivå? Det er en skandale. Mannen er alltid minst 20 m unna hver situasjon og gir gult kort som sikkerhet i tilfelle han gikk glipp av noe. Fuckings Mr. Magoo. Grattis til Liverpoolfansen her inne, synes de fleste av dere virker greie. Er verre med de jeg kjenner AFK, de gjør at det nest verste jeg vet (etter å tape for Arsenal) er å tape mot dere. Norske Liverpoolfans er spesielt irriterende men skal la være å utbrodere det her av respekt for gjengen her inne. Regner fortsatt med at vi havner over dere på tabellen, synes vi virker som et bedre lag med en bedre manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå