Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool - Spurs

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper å se oss i en 4-3-3 fra start i stedet for vår vanlige 4-2-3-1. Spiller vi 4-2-3-1 som er vår vante formasjon håper og regner jeg med Eriksen inn for Soldado. Ønsker allikevel å se dette laget fra start:

Lloris

Walker - Dier/Fazio - Vertonghen - Rose

Bentaleb - Dembele - Mason

Soldado - Kane - Chadli

Dette blir nok en av årets vanskeligste kamper og frykter deres lag mye. Tror vi taper og er ikke spesielt optimistisk. Samtidig er det nok bare seier over Arsenal/Chelsea jeg setter høyere enn mot dere så ikke mye som ville toppet en seier i morgen.

COYS!!!

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Nope, glemte ham bare. Skylder på røykeslutt, er helt mongo i dag! Vil selvfølgelig ha ham inn i stedet for Soldado/Lamela hvis vi spiller vår vante formasjon. Da er dette vårt beste lag:

Lloris

Walker - Dier/Fazio - Vertonghen - Rose

Bentaleb - Mason

Dembele - Eriksen - Chadli

Kane

Men, jeg håper som sagt at vi spiller en dyptliggende, kontringssterk 4-3-3 pga at jeg tror det funker best mot Liverpool. Valgte Dembele fremfor Eriksen på midten fordi han er umulig å stjele ballen fra og trekker til seg mange spillere som igjen vil gi godt med rom for de 3 foran. Samtidig kan man godt argumentere med at det er viktigere å ha Eriksen på banen som kan spille ballen fra seg kjappere. Jeg mener allikevel at sentralt i banen, dypere, så er Dembele bedre.

Blir spennende å se hvordan Poch legger opp dette. Går han ut offensivt er jeg redd vi blir ødelagt av farten Liverpool har på topp selv om forsvarsfireren vi hadde mot Arsenal antakeligvis er en av ligaens kjappeste.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...